• Muffe

Plus igen efter mf/ma

pancakes, nej hon borde nog inte kollat... min kollade först nu i v 35 (och förra gången, men det var för att jag frågade) så det blir nog på din nästa kontroll tror jag!
    Min har legat i snedläge länge nu och tänker nog inte flytta på sig en centimeter :)

• Muffe

Vår har legat konstant på ca 140 slag i minuten och jag tror också på kille hehe! Vi får väl se vad som är rätt. Har inga tjejnamn på lager så jag hoppas på kille bara för det haha

Min bm kollade inte järn eller glukos denna gång heller, trodde också de gjore det varje gång men tydligen inte. Tvingade dock henne att kolla mitt urinprov jag hade med som visade på 1 + men det var ingen fara sa hon...

• Muffe

Vår har legat på 140 hela tiden och vi tror på en grabb men vet ju såklart inte än ;)

Ikväll har den röjt runt som tusan i magen och ett tag trodde jag att han vänt sig rätt men icke!! Fastklistrad under mitt bröst är han!!

• Muffe
    Pancakes skrev 2011-04-01 08:53:14 följande:

Det står även på den där kinesiska könsuträkningen att det i 50% av fallen stämmer. Haha, det är lite roligt..klart som sjutton att det gör!! 50% chans att det är tjej ch 50% chans att det är kille så klart!

Jag fick tjej i den uträkningen men pulsen ligger på 135-140 och magkänslan säger kille så det blir spännande. Sötfilur, vad fick du i den kinesiska uträkningen?

Nej, nu har jag spammat klart här! Nån annan som är vaken? :)

Jag fick pojke på kinesiska uträkningen, om jag ska gå efter ägglossningsdatumet jag fick här på FL

Det enda jobbiga med en kille är att jag inte vet hur jag ska få utlopp för min älskade färg ROSA!!! Haha!

I dag ska vi hämta vagnen, om den kommit, vi beställde den i mitten på januari och den hade inte kommit  i går... suck. Måste åka 10 mil för att hämta den så man vill ju ha det klart!
  • Muffe

Kul med barnrumsbilder.

Är vi dåliga människor som inte har inrett eller ens fixat barnrum än? Viv eti nte hur länge vi kommer bo kvar eftersom vi vill flytta till hus och har ingen direkt plats för kontor om vi ska ha barnrum... men den sover väl ändå hos oss i början!

• Muffe

Här var det lugnt idag.
    Det är ju idag som Devin ska komma ut

Jag sitter och nästan somnar på jobbet, är så sjukt trött. Och sen ska vi iväg och hämta vagnen.... som inte har kommit!!! Blir ledsen! De sa senast v 13 och det är idag som senast. Suck.
    Åker ändå dit och hämtar hem babyskyddet så kan vi installera det i bilen.... när fixade ni andra med sånt?
    Är det tidigt ca 3-4 v innan BF?

• Muffe

duktig du är sofy! Jag ska också ha en sån där pysslar och städardag idag och sen bara viiiila när jag vill!
    Just nu går tvättmaskinen för fullt med lite nya saker som vi köpt :)

Vi köpte faktiskt tunnt vagnstäcke och påslakan i går... undrar om det är galet?
    Däremot inget täcke än till sängen.... men funderar på att ta en filt och klippa till så det passar, funkar väl eler blir det för varmt/tätt?

Lycka till på dop idag!!!!

• Muffe

Nu händer det saker, redan v 33 för dig Pancakes och v 16 för Sugar, nu kommer tiden bara rusa fram tror jag garanterat att du kommer tycka

Vecka 36 för mig nu, nu börjar det verkligen närma sig.... men jag fattar fortfarande inget haha!!

Sofy, jag har funderat lite på din parvel. Han har ju itne vänt sig än, kommer de sätta igång dig fast han ligger fel eller blir det KS om han inte vänt sig nästa vecka?

Vår ligger fortfarande helt galet och jag ställer mer och mer in mig på KS, känns snopet eftersom jag verkligen sett fram emot en vanlig förlossning i typ 10 år

• Muffe

Till mig sa de att man planerar in ett datum om vändningförsök inte lyckas! Kanske är olika på olika län då?

• Muffe

Hur ofta är det normalt att ha sammandragningar i v 36 egentligen?
    Har nog en var femte minut men de gör inte ont...
    och kan man ha förvärkar fast bebis ligger fel i magen? har lite svag mensvärk emellanåt.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma