• Muffe

Plus igen efter mf/ma

en sak till som jag funderar på: om man ska snittas eller så, så ska man ju vara fastande, men hur funkar det om de blir akutsnitt? Då kanske man nyligen ätit mat hemma t ex?! :)

• Muffe

Sugar, jag tror också det är bebis du känner!!! :)

Åh, nu har jag sån "mensvärk"... hm!

en fråga ang. filtar till bebis, hur många tror ni det går åt att ha hemma i början? :)  

• Muffe

Någon som vet var man kan hitta söta filtar på nätet, gärna med nallar eller hjärtan på?
    kollar runt som en galning med hittar inget. ... nu beställde jag en regnbågsrandig från Villervalla iaf... den var söt! :)

• Muffe

Ellos kan jag kolla kanske...önskar helst beställa på nätet, orkar inte ge mig ut och shoppa i butik haha

• Muffe

godmorgon!

jag tror Devin kommer vara jättelugn utanför magen, faktiskt... :) Blir kul att se.
    Jag är hemma från jobbet idag pga lite magont och så där... ska bli skönt att bara vila upp sig lite och packa väskan till BB! Mys! Nu ska jag börja njuta och försöka inse att jag ÄR gravid och att det kommer en bebis inom några veckor.... shit!!??

• Muffe

Det är väl jätteskönt telgebo att du inte har massa skitsymtom! Njut istället. snart är det ju KUB!
    tjejer, vi ska äta pannbiffar ikväll, vad tror ni om att steka upp dessa redan nu och micra på sen, blir det bra eller är det godast att äta helt nystekta?

• Muffe

tack för svaret. tror du man kan blanda färsen med smeten med ägg osv nu då eller ska jag göra det sen också om jag väljer att steka på dem när vi ska äta?
    blir det konstigt om man blandar allt klart nu men steker upp dem om 3 timmar....

• Muffe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-06 13:32:27 följande:
    nä du kan blanda smeten å forma biffarna sen lägga dom i kylen med plast över..
    ok tack, och sen steka på dem alltså, lite senare?
  • Muffe

perfekt. får se om jag orkar med att göra biffar eller om jag bara blandar smeten nu hehe...

Känner nog hellre för att ta en kort promenad och sen måla naglarna eller nåt

• Muffe

ett tips som vi börjat med är att vi varje söndag gör matlista för kommande vecka, då handlar man även allt som behövs och dagen innan man ska äta ngt tas sakerna upp ur frysen etc. Jättesmidigt! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma