Plus igen efter mf/ma
Grattis och välkommen till världen!!
Det blev ngt senare än din gissning på ca 8.49 imorse då ![]()
Kul ![]()
Ser fram emot bild sen!!
Grattis och välkommen till världen!!
Det blev ngt senare än din gissning på ca 8.49 imorse då ![]()
Kul ![]()
Ser fram emot bild sen!!
Mys med bebis!
Å snart är det Little Junia... är det jag sen? Hjäääälp...
I morse kom jag på ngt helt underbart. Har i flera veckor plågats av att trosor skaver in men inte köpt nya eftersom bebis snart är ute, men i morse lånade jag sambons boxer å fasen så skönt det var att inte ha ngt som sticker in i magen och skaver
Dock vet han inget om mitt lån än
Åk in och kolla Sugar!!! NU!
Då kan du lugna ner dig sen, förhoppnignsvis.... nu fick jag en klump i magen!
Jag blödde också rätt långt fram, minns inte, men kanske till v 14-15 nån gång och det var ju inget då.
Sofy - underbart himla bedårande SÖT!!!! Tänk att han busat i din mage. Jag sa ju att han skulle vara lugn när han kom ut, vilket han verkar vara just nu eftersom han sovit hela natten
Sugar, visst är det mysigt när man verkligen känner att de lever om där inne?
Min har alltid reagerat mycket på mat och dryck, det är lite roligt
Just nu suger den i sig rester från mitt äpple hihi.
Sofy, ja... vad säger man om din mage? Perfekt så här ett par dagar efter haha!
Pancakes, det låter ju som den är rätt rörlig där inne å då kommer den säkerligen att lägga sig ner med huvudet snart får vi hoppas!!
Jag har nu varit uppe i en timme med mensvärk som inte ger med sig. Lite spännande att ha ont, fast bebis får gärna vänta två veckor till så jag hinner vara lite ledig hemma innan och bara vila, pyssla och fatta att vi ska få barn
Vilken härlig berättelse LittleJunia och stort stort grattis till er flicka!!! ![]()
Drygt två veckor kvar för mig idag, enormt spännande! Börjar bli lite trött på magen på nätterna men annars är jag pigg och har enormt behov av att pyssla och fixa hemma ![]()
sugar, ska svara på ditt mail senare idag när jag har lite mer ork.
Har nu sovit två timmar och jag som ville ut i solen men än är det väl inte för sent. Vaknade med "mensvärk" i magen som nu suttit i ett bra tag och magen är rätt hård. Bebis knökar runt som tusan, men nu börjar det bli lite läskigt med dessa värkar...
Det är ca 2.5 vecka kvar till bf, sambon vill gärna på en jobbresa denna vecka, borta en natt och två hela dagar. Det är ca 2.5 timme bort från förlossningen med bil om han måste ta sig dit. Vad tycker du, skulle han få åka? Båda är lite oroliga men omd det drar gång borde det ju ta längre tid än så för mig som är förstföderska?
svårt det där med om sambon törs åka bort eller inte, vi får väl se hur det känns den dagen han åker helt enkelt...
Jag ha sammandaragningar i stort sett hela tiden, alltså då magen är stenhård och det är så obehagligt. Det gör inte speciellt ont.