Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

Ah vad skönt. Idag sjönk temperaturen pa bara ett par timmar fran 38 grader till 22! äntligen far man kanske sova...

Så kul att sätta alla på kartan!!
JR du bor inte så långt från min syster, hon bor i Höganäs. Väldigt fint område! Vi pratade på Skype igår och det var bara bikni och små nakenfisar så långt ögat kunde nå... Det såg varmt ut!
Uliise, det är min hemstad!
Hoppas du trivs bra! Vi ska faktiskt hälsa på mormor och morfar i helgen. Så då kanske vi ses..
Min León äter inte alls på natten längre. I natt sov han mellan 00.30 och 08.30. Skönt för mamma!! Sen brukar det gå ca 2h till nästa mål och sen är han på 3h timer.... Väldigt bekvämt.
Vi har inte provat att bada ute, på Ibiza var det för mkt vind och här har jag nästan inte varit på stranden. Svårt med skugga.... Tänkte prova i Vänern i helgen om det är väder, han ÄLSKAR badbaljan så vi får se om badglädjen sträcker sig till kallare vatten!
MissSindra, ni vinner tror jag! Stackare....
Jag är inte alls förtjust i hög värme så jag lider med er.
Margaux: jag bor i Ua. Hade världens åskoväder över oss natten till idag och det kom mer på morgonen. Nu regnar det bara, är mörkt och blött ute. Men varmt ändå...
Nu har jag precis pratat med prästen så nu blir det dop den 25 Juli. Ska jag bara börja jaga rätt på dopklänningen också
Har ju inte fått skickat in papprena till skatteverket än, men det är ju så vanliga/normala namn han ska få så det är nog inga problem där.