• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Madde01

Julius rullar från rygg till mage o tillbaka efter ett tag :) Fast han tycker det är väldigt tråkigt att ligga ensam på golvet när det finns massa lediga famnar o vara i .. hehe.. Skratta har han gjort två ggr högt inte mera än så

• helene306

Mysigt att läsa om alla framsteg! Tänk vad fort det går. Förra veckan kollade jag igenom bilder från Alvas första dagar. Så liten och vilket litet huvud!

Idag var jag till läkare på mvc för att sätta in spiral men det gick inte. Min livmoder är mer vinklad framåt än normalt så när hon skulle mäta djupet på livmodern gick hon igenom snittet. Det har inte läkt än och min livmoder är skör, så tyvärr. Jag får höra av mig senare i höst för att kolla igen. Med mig hem fick jag info om Mini-P och Exlutena. Någon av er som har dessa, har testat eller har erfarenhet om dom? Bra/dåligt? Jag vill inet ha minipiller eftersom jag har dåliga erfarenheter av Cerazette som jag testade efter David. Mini-P och Exlutena innehåller tydligen annat hormon och man kan reagera olika men jag vet inte om jag vill testa igen. Kopparspiral var ju smidigt på så sätt att den inte innehåller hormoner. 

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • helene306

Apropå att vara nyfiken

• helene306

Det är ju bra om man postar med bilden till texten också Här ligger Alva och vrider nacken ur led för hon vill glo på tv som storebror gör.
  • RosaNapp

helene: ha ha, så ser E också ut när syskonen springer ifrån honom

Ja, jag känner mig som novis på utvecklingen varje gång. Fastän jag fått tätt och flera

• Margaux

Hej!

Vi har fått valuta för skattepengarna dessvärre! León fick feber igen i onsdags, var uppe i 39. På torsdag blev det läkarkoll och han blev inlagd på sjukhus med njurbäckeninfektion... Inte så kul!
    Vi blev utskrivna igår och nu kämpar vi med att få i honom antibiotikan som ska ges med sked och smakar vanilj/banan... inte jättepopulärt men det går! Första smaken av annat än mjölk!! Men han blev väldigt snabbt bättre så nu märker man inte att han är sjuk!

Annars går det bra, han greppar och är nu rätt stabil i huvudet, funderar på att plocka fram bumbon. Han har inte provat att vända än men det kommer nu snart tror jag för han sträcker sig väldigt.

• Annamamma 83

Min bebis väger numer 6500g och är 62 lång!
    Vikten låg han bara en streck under "normalstrecket" nu!
    Längden låg han inte längre ner, men han klättrar uppåt i raks takt!

• Annamamma 83
    Annamamma 83 skrev 2010-07-19 18:44:26 följande:
    Min bebis väger numer 6500g och är 62 lång!
    Vikten låg han bara en streck under "normalstrecket" nu!
    Längden låg han inte längre ner, men han klättrar uppåt i raks takt!
    Låg han lite längre ner ska de stå.
  • Tokis

Engla är en liten latmask hihi hon rullar INTE hon vill inte riktigt stå på sina ben men sitta (när man håller henne) älskar hon! VAd annars.. hmmm hon har börjat skratta lite hon är väldigt med och vaken och äslakr sitt babygym!

Svar på tråden Aprilmammor 2010