• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Linnie74

Hej hej..
     hinner intevara här så mycke men kanske inte e så saknad iaf..finns ju så mycke aktiva i denna tråd iaf.
    Ellen är iaf 3 månader nu å ska få sina första sprutor på torsdag å de ska bli spännande å se hur mycke hon vägen nu.. hon e inte så stor precis.. hon låg ju kurvan över normala vid födden men efteråt så har hon lagt sig på  kurvan under normala å vill följa den (som mina andra barn har gjort)  få se hur de ser ut på torsdag iaf då då.
    här kommer de kort på henne iaf.=)
    Hoppas alla har de bra i denna värme.....
  • helene306
    Linnie74 skrev 2010-07-13 20:15:13 följande:

Hej hej..
     hinner intevara här så mycke men kanske inte e så saknad iaf..finns ju så mycke aktiva i denna tråd iaf.
    Ellen är iaf 3 månader nu å ska få sina första sprutor på torsdag å de ska bli spännande å se hur mycke hon vägen nu.. hon e inte så stor precis.. hon låg ju kurvan över normala vid födden men efteråt så har hon lagt sig på  kurvan under normala å vill följa den (som mina andra barn har gjort)  få se hur de ser ut på torsdag iaf då då.
    här kommer de kort på henne iaf.=)
    Hoppas alla har de bra i denna värme.....
    Sötnos

En del har tyvärr lämnat denna tråd och jag saknar aktiviteten som var men jag förstår att det inte finns tid. Det är fullt upp ibland   
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • hipphipphurra

Här har vi en varm kille som fotades i söndags (dagen efter dopet)  han hade en tunn body på dopet. Klänningen är 35 år gammal och alla min farmors barnbarn och nu barnbarns barn har använt den =)

I morgon är det begravning för farfar, vi lämnar stora killen hos sin farmor och farfar och tar med Isak.
  • RosaNapp

Linnie: hej. Ja, många har lämnat och många tittar in sporadiskt. Alla skriver när dom har tid och lust, bäst så
    Sötnos iallafall

hipphipphurra: hoppas det går bra imorgon.
    Vi har också en gammal släktdopklänning. Tror det var min mormor som sydde den och sen dess har många blivit döpta i den. alla mina barn bla. Det är den jag ska jaga rätt på

• Tokis

Ojoj ni har hujnnit skriva lite sen jag var inne, dagarna går i ett! Varmt är det oxå! Klarar era små värmen?? Engla är inget fan av den!

• EowynAurora

harry har det oxå kämpigt i hettan. vi 2 har badat i badkaret här hemma 3 kvällar i rad nu precis innan läggdags för att överhuvudtaget kunna sova.
    igår kväll var han lite extra gnällig, o när jag sen lät honnom skrika några minuter för att jag skulle få i mig nån mat, så blev han såklart varmare pga att han stressade upp sig. så när jag sen satte mig i badet med honnom så blev han knäpptyst som i en handvändning. han blev så HIMLA NÖJD att han började skratta

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • EowynAurora

hur gör ni med era barns naglar? filar? klipper? när gör ni det?

hittils har jag bara filat harrys naglar,för att jag inte vågat annat. men dom växer som ogräs(d har han fått från mig)  och då d bara går att fila hans naglar då han sover så e d inte alltid d blir gjort eller att man hinner innan han vaknar. sen emellanåt så river han sig så hemskt i ansiktet när dom blir så långa.

tror ni jag kan pröva att köpa en nagelsax nu o klippa dom ist för att fila?

Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden Aprilmammor 2010