Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Margaux:
Vad trevligt! Jag bor 3 km utanför Höganäs

Linnie: hej. Ja, många har lämnat och många tittar in sporadiskt. Alla skriver när dom har tid och lust, bäst så
Sötnos iallafall
hipphipphurra: hoppas det går bra imorgon.
Vi har också en gammal släktdopklänning. Tror det var min mormor som sydde den och sen dess har många blivit döpta i den. alla mina barn bla. Det är den jag ska jaga rätt på
hipphipphurra: Vi använder också en gammal dopklänning, första som döptes i den var 1967 och alla namn och dopdatum finns broderade på den
Ojoj ni har hujnnit skriva lite sen jag var inne, dagarna går i ett! Varmt är det oxå! Klarar era små värmen?? Engla är inget fan av den!
harry har det oxå kämpigt i hettan. vi 2 har badat i badkaret här hemma 3 kvällar i rad nu precis innan läggdags för att överhuvudtaget kunna sova.
igår kväll var han lite extra gnällig, o när jag sen lät honnom skrika några minuter för att jag skulle få i mig nån mat, så blev han såklart varmare pga att han stressade upp sig. så när jag sen satte mig i badet med honnom så blev han knäpptyst som i en handvändning. han blev så HIMLA NÖJD att han började skratta ![]()
Skönt att det hjälper =)=)
hur gör ni med era barns naglar? filar? klipper? när gör ni det?
hittils har jag bara filat harrys naglar,för att jag inte vågat annat. men dom växer som ogräs(d har han fått från mig) och då d bara går att fila hans naglar då han sover så e d inte alltid d blir gjort eller att man hinner innan han vaknar. sen emellanåt så river han sig så hemskt i ansiktet när dom blir så långa.
tror ni jag kan pröva att köpa en nagelsax nu o klippa dom ist för att fila?