Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Hemskt med blixtrar som slår ned. Mina föräldrar har ett minne på ett träd på deras tomt där blixten slog ned för något år sedan. Halva trädet föll ned. Så man ska väl tänka sig lite för iaf.
Vi har också haft svårt med Tuwas naglar, så svårt att klippa dem tycker jag och fila räcker ju inte. Vi fick tips på bb att bita ned dem så vi gör faktiskt det och sedan filar vi, men ska nog göra ett försök med att klippa av dem snart och se om det går bättre.

Ett surt mail från mig till f-kassan dag gjorde tydligen under! Imorgon betalar de ut lite kosing, bara 2,5 mån försent,men vi får dom ju iaf. De där med 3 bankdagar som de brukar snackas om, behövs tydligen inte alltid?
Så nu ska grabbarna få handla riddarsaker så de står härliga till och ja slipper bekymmra mig om de!
Helene!
Jag förstår hur du menar, ja tycker de är SÅ skönt o kunna göra nåt annat när sambon kommer hem! O nu har han bara en arbetsdag kvar innan sem, underbart!
Bra att du gilla receptet,tyckte de blev väldigt smarriga! Vet ej hur du gjorde, men jag har stekt i en liten stekpanna, så de blev mindre pannkakor, i mkt smör =)
O nej, så va de där med efterkontroll ja. Hmm, efterkontroll och dop verkar vara nåt ja bara skjuter framför mig hela tiden... ja , ja jag ska ta tag i det.....snart
........
Annamamma: Jag fick göra som mindre rundlar i stekpannan, typ 2 i taget och steka på låg värme, annars blev det bara kajko
Kanske påverkade det att jag hade i bakpulver också, jag ville ha lite american pancake-stuk ![]()
Just de ja, de glömde ja skriva.
Ha så mysigt i Göteborg Helene
Hej tjejer!
Här har vi varit internet och tv-lös några dagar nu. Tänk att det alltid ska krävas 20 telefonsamtal innan nån verkligen kollar och upptäcker att det finns ett fel
Det har jäklats för oss i 2 veckor och vi har ringt nästan varenda dag, och ibland flera ggr, till Telia och påtalat att vi haft problem men det sitter ju i tjära...
Jaja, nu funkar det iaf 
Vi bor i Örnsköldsvik och har oxå haft det äckligt varmt.
Å vet ni, min mens kom härom dagen. SKIT! Inte ens 2½ månad efter förlossningen, jag som hade sett fram emot att slippa den ett tag
Lika bra att ringa för efterkontroll och samtidigt fixa piller nu då systemet verkar funka igen 
Naglarna här hemma klipps hej vilt! Alicia's klipper vi en gång i veckan och Noel's två ggr/vecka. Jag provade med nagelfil på Alicia då hon var bebis men det gick ju inte alls, dom bara vek sig så vi kör med nagelsax
Annamamma Jag har min svåger i Karlsborg sen några år tillbaka
Han är militär och håller på att gå nån utbildning där.

Han är militär och håller på att gå nån utbildning där.