• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • EowynAurora
    Annamamma 83 skrev 2010-07-19 18:44:26 följande:
    Min bebis väger numer 6500g och är 62 lång!
    Vikten låg han bara en streck under "normalstrecket" nu!
    Längden låg han inte längre ner, men han klättrar uppåt i raks takt!
    vad kul. då e våra pojkar nästan lika stora o tunga Harry är 62.5cm lång och väger 6460gr
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Margaux
    helene306 skrev 2010-07-19 10:10:41 följande:

Det är ju bra om man postar med bilden till texten också Här ligger Alva och vrider nacken ur led för hon vill glo på tv som storebror gör.
    sötis...
  • helene306
    Mistoffelees skrev 2010-07-19 21:58:15 följande:
    Är det bara jag som har en riktig liten tjockis, Wincent väger nu 9 kg och är 64,5 cm lång
    Verkar så Men han är bra go!
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Annamamma 83
    Är det bara jag som har en riktig liten tjockis, Wincent väger nu 9 kg och är 64,5 cm lång
    Haha, ja han vinnerSkrattande
    Var ligger han på viktkurvan egentligen?
  • Dalia

Helene- Jag har Exlutena och de funkar bra för mig. Hade dem efter förra gravven också. Har inte fått några biverkningar.

• Madde01
    Oj, ja din pojke leder nog viktligan Skrattande Men det är ju så gulligt med knubbiga bebisar .. i like .. hehe..tycker min lilla Julius har blivit en riktigt tjockis nu , han väger nog strax över 6 :)

Nu har jag haft tid att skriva min förlossningsberättelse... Passade på när Julius somnade om vid 6.30 för er som är intresserade så finns det att läsa i bloggen på min sida Tungan ute
    "Bara" 4,5månad senare.. heheh
  • Omidvar

Hur går det med era bebisars sömn? Edvin har plötsligt jätte svårt för att sova och kommer inte till ro. Varken på dagen eller natten. Fattar ingenting. Han har sovit så bra innan. Hur ofta och hur länge sover era bebisar på dagen?

• helene306
    Omidvar skrev 2010-07-20 12:25:56 följande:

Hur går det med era bebisars sömn? Edvin har plötsligt jätte svårt för att sova och kommer inte till ro. Varken på dagen eller natten. Fattar ingenting. Han har sovit så bra innan. Hur ofta och hur länge sover era bebisar på dagen?

Alva sover sällan på dagen. Hon slumrar vid bröstet men vaknar om man lägger henne. Ibland kan hon överaska och sova en timme men det är sällan. På natten har hon börjat sova sämre nu sen några dagar tillbaka, Ammar en gång i timmen, vevar med armarna och sparkar med benen.
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Aprilmammor 2010