Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Omidvar: Det är lustigt egentligen. Jag sover jättedåligt om nätterna men ändå är jag inte trött. Har jag tur får jag 1 timmes sammanhängande sömn. I söndags chockade hon och sov 5½ timme på raken. Då kände jag mig riktigt utvilad
Trodde att det skulle vända och hon skulle sova bra men nähä ... inte då.
guckelis: Söt Ella och välkommen hit
Madde: Gosiga armar
Alva är aptrött! Hon sover inte alls mer än den stund hon slumrar vid bröstet. Tar jag bort henne slår hon upp sina gluggar direkt. Och inte går det att lägga henne kl 19-20 och tro att hon sover. Försvinner jag (tutten) så vaknar hon efter en stund. När vi flyttar upp från källaren är det spjälsängsdags!

Tänk om någon kunde säga att man har söta valkar.. haha ;D

vill bara säga det, vart helt fasinerad... hur snyggt som helst ju...
Madde: Tack, vad glad jag blir
Nu är det rörigt eftersom maken håller på med foder och fönsterbräde där han bytt fönster. Vår säng är full med grejer så det är tur vi bor i källaren
Davids rum blev klart förra veckan så nu går det att vara där inne. Jag är rätt nöjd men ändå finns det saker som jag vill ändra och förnya men så är det väl alltid??
Nu njuter jag mer av trädgården.
Annamamma: Ja så är det. Visst skulle jag önska att Alva har mer rutin men det kommer det också. Nu sover hon men jag har varit nere 2 gånger sen kl 20 då hon vaknat och varit ledsen och vill tutta. I början fick Alva kolla på film med oss men nu får hon ligga kvar i sängen om hon blir ledsen. Fattar inte att hon orkar. Ibland sover hon länge på morgonen (längsta hittills 11.30
) men ibland vaknar hon 8.30 och är sen vaken hela dagen med undantag de 15-20 min hon slumrar vid bröstet. Fast hon är ju trött som bara den men somnar gör hon inte.