Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

Var och köpte en hoppgunga igår:)
Lilltrollet har börjat hoppa så mkt när hon står i knäet och håller upp huvudet så bra så vi tyckte det var dags.
Insåg bara att hon nog är lite mindre än genomsnittet hihi, nådde ju knappt över kanten och armarna nådde inte upp till hålen...
Så det blev inget hoppande men vi hissade upp den så kunde hon använda den som gunga istället.
Lyckas inte vända på bilden men ni ser nog ändå..

naaaw söt man kan va då
o vad dråpligt att gungan var så stor, när brukar man igentligen börja låta dom gunga? d e väl ändå vid den här åldern?
naaaw söt man kan va då
o vad dråpligt att gungan var så stor, när brukar man igentligen börja låta dom gunga? d e väl ändå vid den här åldern?

hej hej hoppar in lite snabbt i dag. Ska på bröllop i dag min ena lilla syster som gifter sig. Så det blir det sista kyrkobesöket av de tre som varit inbokade dessa två veckor.
I går var vi på bvc vår lilla köttbulle är 65cm och väger 8485gr 4 månader fyller han i morgon.
Nu ska vi göra oss klara
Ha det så bra
Ja, jag skulle gått på 20års kalas idag.. Men får ingen tid i världen till o göra mig i ordning, lillkillen får jag inte släppa ned han blir helt tokig o han har inte sovit sedan 4.30 imorse.. Sambon jobbar hela dagen, vet inte vad man ska ta sig till inte ens hunnit duscha man ska vara där 13.00
Fast jag skickade mess o fråga om man kunde komma i kväll istället, får hoppas det är ok...