• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Madde01
    elinakarlsson- Skönt att det gick bra med vaccinationen o vilken söt liten glad tjej du har Glad

Anna- Vad skoj för er o barnen o gå på minikonsert, hoppas du får minst lika kul som Vilhelm Tungan ute

Usch, idag har det blåst som attans här.. Vart tog värmen vägen?
  • Cillizan

Var och köpte en hoppgunga igår:)
    Lilltrollet har börjat hoppa så mkt när hon står i knäet och håller upp huvudet så bra så vi tyckte det var dags.
    Insåg bara att hon nog är lite mindre än genomsnittet hihi, nådde ju knappt över kanten och armarna nådde inte upp till hålen...
    Så det blev inget hoppande men vi hissade upp den så kunde hon använda den som gunga istället. 

Lyckas inte vända på bilden men ni ser nog ändå..

• EowynAurora
    Cillizan skrev 2010-07-23 20:43:44 följande:
    Var och köpte en hoppgunga igår:)
    Lilltrollet har börjat hoppa så mkt när hon står i knäet och håller upp huvudet så bra så vi tyckte det var dags.
    Insåg bara att hon nog är lite mindre än genomsnittet hihi, nådde ju knappt över kanten och armarna nådde inte upp till hålen...
    Så det blev inget hoppande men vi hissade upp den så kunde hon använda den som gunga istället. 

Lyckas inte vända på bilden men ni ser nog ändå..

naaaw söt man kan va då o vad dråpligt att gungan var så stor, när brukar man igentligen börja låta dom gunga? d e väl ändå vid den här åldern?

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Madde01
    EowynAurora skrev 2010-07-23 20:51:16 följande:

naaaw söt man kan va då o vad dråpligt att gungan var så stor, när brukar man igentligen börja låta dom gunga? d e väl ändå vid den här åldern?

Är inte det förns vid typ 6,7,8 månader eller nått sådant? Tungan ute
  • Cillizan
    Madde01 skrev 2010-07-23 21:01:04 följande:
    Är inte det förns vid typ 6,7,8 månader eller nått sådant? Tungan ute
    nä, så fort de kunde hålla huvudet ganska stadigt sa de på babyproffsen... men hon får nog vänta tills hon vuxit till sig liteFlört
  • Madde01
    Cillizan skrev 2010-07-23 21:08:17 följande:
    nä, så fort de kunde hålla huvudet ganska stadigt sa de på babyproffsen... men hon får nog vänta tills hon vuxit till sig liteFlört
    Vad konstigt, borde ju finnas en längdgräns.. Med tanke på att hon knappt når ned till golvet och inte fyller ut hela den man sitter i  Tungan ute
  • Cillizan
    Madde01 skrev 2010-07-23 23:13:28 följande:
    Vad konstigt, borde ju finnas en längdgräns.. Med tanke på att hon knappt når ned till golvet och inte fyller ut hela den man sitter i  Tungan ute
    Att hon inte når ner till golvet beror på att vi hissade upp den så hon fick använda den som gunga istället men kanske hade varit bra om hon hade nått över kanten hihi.... får försöka igen när hon blir lite större!
  • hipphipphurra

hej hej hoppar in lite snabbt i dag. Ska på bröllop i dag min ena lilla syster som gifter sig. Så det blir det sista kyrkobesöket av de tre som varit inbokade dessa två veckor.

I går var vi på bvc vår lilla köttbulle är 65cm och väger 8485gr 4 månader fyller han i morgon.
    Nu ska vi göra oss klara

Ha det så bra

• Madde01

Ja, jag skulle gått på 20års kalas idag.. Men får ingen tid i världen till o göra mig i ordning, lillkillen får jag inte släppa ned han blir helt tokig o han har inte sovit sedan 4.30 imorse.. Sambon jobbar hela dagen, vet inte vad man ska ta sig till inte ens hunnit duscha man ska vara där 13.00Tungan ute Fast jag skickade mess o fråga om man kunde komma i kväll istället, får hoppas det är ok...

Svar på tråden Aprilmammor 2010