• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Madde01

Spännande saker man kan hitta på kroppen Glad Så här hittar man oftast Julius i soffan nu mera .. hehe, så brukar han prata med tårna också Skrattande
  • Annamamma 83
    Madde01 skrev 2010-07-24 15:10:20 följande:

Spännande saker man kan hitta på kroppen Glad Så här hittar man oftast Julius i soffan nu mera .. hehe, så brukar han prata med tårna också Skrattande
    Skulle de med en bild där tro?
  • Annamamma 83

Imorgonkväll åker vi på husvagns semester!
    De ska bli jättekul, vi hämta hem vagnen idag som vi lånar av min moster.
    Men först de tråkigaste av allt. Packa!
    Jag skjuter fram de hela tiden,för ja avskyr de verkligen. vet inte var jag ska börja....
    suck suck!

• Madde01
    Annamamma 83 skrev 2010-07-24 15:24:32 följande:
    Skulle de med en bild där tro?
    Vad knasigt.. kom inte bilden med? Jag ser den hos mig.. Testar skicka med en till då ;D
  • bäbbä
    Annamamma 83 skrev 2010-07-20 22:53:02 följande:
    Ok,det är 7,3 alltså. jag trodde de var 73 o tänkte va sjutton.
    de kanske man skulle testa! inte vidare billigt, men de blir ju bara jag som äter av det!

bäbä
    kul o höra av dig!
    vad söt han är! vad väger han, Algot vägde 6500 igår!

rosanapp
    tråkigt att de kommit tillbaka, hur känner du med amning o så då
    Jag är inne ofta men hinner aldrig skriva nåt

Tack! Ja Emil är en riktig goding Har kikat på din blogg med och Algot är supersöt!Solig Han är lite mindre än Emil. Vi var på kontroll när han var 4 månader senast, då vägde han 7500g och var 63cm lång Så jag tippar på över 8kg nu
  • Madde01
    Annamamma 83 skrev 2010-07-24 15:25:58 följande:
    Imorgonkväll åker vi på husvagns semester!
    De ska bli jättekul, vi hämta hem vagnen idag som vi lånar av min moster.
    Men först de tråkigaste av allt. Packa!
    Jag skjuter fram de hela tiden,för ja avskyr de verkligen. vet inte var jag ska börja....
    suck suck!
    Vart ska ni då? Skrattande
  • RosaNapp

Annamamma: ja, jag fortsätter än så länge. Han blir lätt lite hård i magen av ersättning så egentligen är det ju mycket smidigare med bröstmjölken. Ha så kul på semestern

Imorgon är det dop. Mitt i flytt och allt, men vi verkar ha fått ordning på det. Kommer inte sådär jättemånga och det ska bli skönt.

Madde: gott det när dom börjar upptäcka lite saker E hänger fortfarande kvar vid händerna.

Ja, nu är snart min och barnens flytt klar iallafall. Ser ju ut som ett bombnedslag i lägenheten, saker överallt, men jag hinner inte göra så mycket som jag tänker att jag ska varje dag

E kiknade av skratt idag när hans äldre syskon busade i sängen, kastade kuddar och så på varandra

• Madde01

Vad bra att du skrev det där om skratt Tungan ute

Skrattar era barn mycket? Julius har skrattat högt 3ggr, sen när man gör precis på samma sätt igen någon dag senare så ler han bara.. Svårflörtad kille Flört
    Var ju helt underbart när jag fick han skratta första gången,hjärtat bara smälte Tungan ute

• Annamamma 83
    Madde01 skrev 2010-07-24 17:55:12 följande:
    Vart ska ni då? Skrattande
    Kalmar....
    Sen tar vi bilen över till lite utflykter till Öland. Bla Djurparken och så ska ja tvinga med dom till Solliden såklartSkrattande

Algot skrattar högt ja, och pratar massor.
    Men han vill inte vända sig än. En gång har han visat tendens till det, la sig på sidan, men armen va i vägen. Men de är enda gången han ens försökte!
Svar på tråden Aprilmammor 2010