Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html

Så här hittar man oftast Julius i soffan nu mera .. hehe, så brukar han prata med tårna också
Så här hittar man oftast Julius i soffan nu mera .. hehe, så brukar han prata med tårna också 
Imorgonkväll åker vi på husvagns semester!
De ska bli jättekul, vi hämta hem vagnen idag som vi lånar av min moster.
Men först de tråkigaste av allt. Packa!
Jag skjuter fram de hela tiden,för ja avskyr de verkligen. vet inte var jag ska börja....
suck suck!

Han är lite mindre än Emil. Vi var på kontroll när han var 4 månader senast, då vägde han 7500g och var 63cm lång Så jag tippar på över 8kg nu
Annamamma: ja, jag fortsätter än så länge. Han blir lätt lite hård i magen av ersättning så egentligen är det ju mycket smidigare med bröstmjölken. Ha så kul på semestern
Imorgon är det dop. Mitt i flytt och allt, men vi verkar ha fått ordning på det. Kommer inte sådär jättemånga och det ska bli skönt.
Madde: gott det när dom börjar upptäcka lite saker
E hänger fortfarande kvar vid händerna.
Ja, nu är snart min och barnens flytt klar iallafall. Ser ju ut som ett bombnedslag i lägenheten, saker överallt, men jag hinner inte göra så mycket som jag tänker att jag ska varje dag
E kiknade av skratt idag när hans äldre syskon busade i sängen, kastade kuddar och så på varandra
Vad bra att du skrev det där om skratt 
Skrattar era barn mycket? Julius har skrattat högt 3ggr, sen när man gör precis på samma sätt igen någon dag senare så ler han bara.. Svårflörtad kille 
Var ju helt underbart när jag fick han skratta första gången,hjärtat bara smälte