• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • MissSindra
    7 michelingodingar skrev 2010-06-02 11:17:54 följande:
    am zandra: vi har haft lite olika men det har varit smörgåstårta, frallor med en massa gott pålägg och fika efteråt, tårta m.m men aldrig att vi haft något direkt matigt så tänkte om man skulle slå på stort nu när det är sista gången det blir dop som vi håller i
    Rostbiff med potatissalld och vanlig sallad brukar vara populärt..
  • helene306

Åhhhh! 30 minuter sov hon och vaknar till, börjar reja med munnen som hon brukar göra innan hon sätter i halsen. Det övergår till att hon klöks och då måste hon upp. Det var den sömnen (och min tid i solen ) Hon har bajsat rejält idag och pruttat som bara den! Jag åt några lakritsbitar igår, får nog ge fanken i det. Jaha, nybytt men nu är det dags igen ... Kära nån.

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • helene306

Jag måste bara tipsa om Postens vykort som man kan fixa själv. Igår började jag fundera på dopet, inbjudningarna vill jag ha ut snabbt eftersom det blir denna månad. Igår laddade jag upp en bild på Alva, skrev text, skrev adresser, godkände och betalade. Vykorten kostar 17,50 styck och idag fixas korten och postas ut så de är framme imorgon. Så himla smidigt! Nu slipper jag bry mig om det och får fundera på nästa "problem": vad fanken ska vi bjuda på?

Har en tröttfia här, inte så konstigt kanske när man är vaken nästan en hel dag

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Fru Wennerström

i tisdags var vi till bvc. nu väger mille 4980g och 58 lång igår blev han 7 veckor.

vi har bokat för dop 21 aug. har fortf inte bestämt oss för vad vi ska bjuda på. smörgåstårta är väl det klassiska, vad finns det mer? vill ha ngt mer matigt då vissa åker långväga.

• Madde01
    Fru Wennerström skrev 2010-06-03 12:03:52 följande:
    i tisdags var vi till bvc. nu väger mille 4980g och 58 lång igår blev han 7 veckor.

vi har bokat för dop 21 aug. har fortf inte bestämt oss för vad vi ska bjuda på. smörgåstårta är väl det klassiska, vad finns det mer? vill ha ngt mer matigt då vissa åker långväga.
    oj vilken stor pojke du har :)
    Kan ni inte ha någon bufé av nått slag med kallrätter, brukar alltid gå hem ju o så är det lätt o fixa. Typ lite olika sallader och potatissallad med olika skinkor o sådant? :)
  • Fru Wennerström
    Madde01 skrev 2010-06-03 12:14:50 följande:
    oj vilken stor pojke du har :)
    Kan ni inte ha någon bufé av nått slag med kallrätter, brukar alltid gå hem ju o så är det lätt o fixa. Typ lite olika sallader och potatissallad med olika skinkor o sådant? :)
    hihi.. ja

han växer fort på längden så kläderna är oftast för korta men för stora runt magen nu i strl 56. 62 är ännu lite för stort.

ja det är ett alternativ, fler ngn?
  • RosaNapp

Var till bvc igår. Lillebror väger nu ca 5,7kg och är fortfarande 67 lång. Drygt 5 veckor.

Idag är ingen bra dag. Alla tar studenten, det är fint väder och det påminner mig om sommaren när jag träffade maken/exet. Då tog jag studenten...

• Mullinuffan
    Fru Wennerström skrev 2010-06-03 13:14:44 följande:
    Vi tog kort på Mille för 2 veckor sedan.
    här är en länk till dom

www.facebook.com/album.php?aid=174323&id=6435...
    Fina kort
    RosaNapp skrev 2010-06-03 16:09:09 följande:
    Var till bvc igår. Lillebror väger nu ca 5,7kg och är fortfarande 67 lång. Drygt 5 veckor.

Idag är ingen bra dag. Alla tar studenten, det är fint väder och det påminner mig om sommaren när jag träffade maken/exet. Då tog jag studenten...
    *kramar om*
    (¯`°?.¸ Ebba My Sally Hannes mina älskade barn¸.?°´¯)
  • Margaux

Hej tjejer!

Har försökt skriva flera ggr men FL är inte samarbetsvilligt här... Får se om det bättrat på sig!

Vi hade 6 veckors kontroll i måndags med läkare och León fick godkännt! Han gav doktorn en stor bajs dock... Han har börjat laga monsterbajs! Anade inte att så små kunde skita så otroligt mkt!
    Han vägde 5130gr och börjar bli riktigt rund och trind. I morgon ska vi på 6v koll med hälsosystern... och igår hade jag 6v efterkontroll, så denna veckan är fullbokad!
    Jag satte in en kopparspiral och hoppas på att den ska fungera bra, märkte inte ens att hon satte in den.... Mitt klipp hade läkt bra och nu ser jag fram till att få igång sexlivet igen. Lääääääänge sen!

Rosanapp, vad har jag missat? Och jisses vilken stor liten kille du har! 67cm????

Svar på tråden Aprilmammor 2010