Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
sunshined: du har minsann ögonen med dig! Hur visste du att det var vi?
Jag hajjade till när jag såg något om Frankrike och kom att tänka på att någon här i tråden hade sina rötter här kring Umeå så jag var tvungen kolla upp din presentation och det var ju minsann ni.
Haha, bra gjort! Jag skulle aldrig kommit och tänka pa det. Det är ju klart, om man väl kommit att tänka pa det, sa är det ju inte sa svart att kolla att det är vi - men som sagt var, jag skûlle nog aldrig gjort kopplingen själv
Ja, da vet du hur vi ser ut ocksa
och är det nagon annan som vill smygkolla är det bara att ga in pa Västerbottens Kurirens familjesida och se om ni kan gissa vilka vi är
Hej hej får jag vara med här...igen? Var med en sväng i BFapriltråden men har inte riktigt haft tiden att följa tråden.
Jag fick en liten Tuva den 16 april
Godmorgon!
Algot ville ha käk kl 5 o är fortfarande klarvaken, blir inget omsovit här för om en timma ska skolgrabben upp!
movieprincess, välkommen tebax!
hipp hipp hurra och Ain. fina bilder!
Väntar på att mina granne ska få bebis. 2 dagar över tiden idag. nu när Algot vägde 4900g så borde han väl få va större för en gångs skull! Alla vi möter frågar om han är alldeles färsk. Han är så liten o näpen trots vikten. De flesta blir förvånade när jag säger att han är född i februari
Är lite nervös idag.
Ska ta med stora grabben till vårdcentralen kl 11.
Han har en leverfläck i hårbotten, en bit ovanför tinningen. Det är en ljusbrun plan leverfläck med jämna kanter.
Men i helgen upptäckte jag att det är som en stor svart prick i den. Typ en tredje del stor som fläcken. Den är precis i mitten.
Nu kan jag inte avgöra om det är huvudet från en fästing, eller om det är färgförändring i leverfläcken eller om det är någon form av blödning för han rivit på den???
De svarta är liksom i, så de är inte utbuktande eller liknande o ingen skorpa finns.
Men ja hoppas innerligt att de är de sistnämnda.
Mina barn har aldrig haft en fästing ,så vi är tyvärr inte vaccinerade.
Håll tummarna nu att allt är som de ska!
ain:fina ni var på blden!!
movieprincess välkommen hit igen
här fortsätter vi med sjukstugan, nu är jag och 3 av dom små genomförkylda,verkar som ena sonen har öroninflammation och feber har han med, ena dottern spydde här i morse igen o agathon verkar ha ont i halsen o snorar lite grann men men efter regn kommer solsken..... eller......
är det nån av er som haft strul med avslaget(eller vad tusan det nu är) mitt avslag var ju slut efter 5 veckor sen gick det ju knappt en vecka o jag började blöda igen trodde ju då det var mensen men nu undrar jag om det var den som kom för jag blödde ju i 14 dagar och nu hade det ett uppehåll på några dagar o nu dom senaste 5-6 dagarna kommer det brunt blod suck jag blir galen på det här
annars växer agathon på och har börjat fokusera mer med blicken o följer oss, han har börjat försöka ta efter grejjer men ler det gör han då rakt inte svårflörtad kanske
ligger han på magen så totalvägrar han ens o försöka lyfta huvudet blir mest bara arg!! dessutom är han som våra sista söner som vi fått och ska bara ha huvudet åt ett håll vänster ska han ligga åt med huvudet o försöker man få han o vända huvudet åt höger så är det så man tror han har nackspärr
vill inte ligga inne i sin säng på dagarna utan det är i vagnen eller på soffan jämte mig som han ska vara annars skriker han bara så det är en herre som vet vad han vill iaf
Movieprincess: välkommen tillbaka
Annamamma: hoppas det inte är något, men bra att ni kollar upp det.
Barbamamma: lillebror här flörtar med allt
. Häromdagen låg han och minste storebror (21 månader) och "pratade" och skrattade på filten. så mysigt att se
Nä, har inget strul med avslaget. Har fått mensen nu, som vanligt
. Varje gång, en vecka efter avslaget slutat har den kommit. Hoppas ni blir friska snart.
Tack alla. Ja, det var inte roligt för några dagar sen. Nu känns det bättre, har börjat fixa lite med möbler och så. Tar ju sin lilla tid då jag gör det själv, men det går iallafall lite framåt.
Margaux: kort historia, vi har haft det kämpigt, jag blev oplanerat gravid och att behålla var inte ett gemensamt beslut. Mycket gammalt har spelat in och gjort att det blivit som det blivit. Men medans jag har velat ta hjälp och fixa det så har exet valt att fly från det.