• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • EowynAurora

var på bvc i morse, virriga jag hade tagit fel på tiden o var där 45min förtidigt!!  tänka sig, men harry var trött så han sov under tiden.
    Harry är 2mån o 2 v,o väger 6020gr o är 62cm lång,han växer så d knakar. o d såg lite kul ut i hans journal,hans vikt-kurva e helt spikrak

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Mullinuffan

Här har kurvan planat ut Min mjölk räcker inte till e så ledsen när han ligger och gnyr på natten e han antaglingen  vrålhungrig Så ersättning på kvällen (sist måltiden innan läggdax) och 1-2 gånger på natten efter amningen, känns sådär men jag vill ju att han ska vara mätt och belåten han vägde 6140 och var 64 lång han hade gått upp 315 g på 1 månad lite lite...

(¯`°?.¸ Ebba My Sally Hannes mina älskade barn¸.?°´¯)
  • Annamamma 83
    Mullinuffan skrev 2010-07-01 13:31:42 följande:

Här har kurvan planat ut Min mjölk räcker inte till e så ledsen när han ligger och gnyr på natten e han antaglingen  vrålhungrig Så ersättning på kvällen (sist måltiden innan läggdax) och 1-2 gånger på natten efter amningen, känns sådär men jag vill ju att han ska vara mätt och belåten han vägde 6140 och var 64 lång han hade gått upp 315 g på 1 månad lite lite...

Hur menar du då? Ligger han fortfarande o gnyr eller var det innan du började ge ersättning?
  • helene306

elina: Oj, vilken lång tjej ni har Grattis till lägenheten, när blir det flytt?

Madde: Sötis

Mullinuffan: Förstår att det känns jobbigt när han inte gått upp så mycket och att det känns trist med mjölk/amning. Man vill ju sina små det bästa! Är han mättare nu när du får ge ersättning efter amning?

Alva har somnat på armen och tidningen ligger på golvet. Mission impossible för att nå den  

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • RosaNapp

Mullinuffan: vad tråkigt. 

Gillar inte nya fl. Jag är allergisk mot stora fönster och nu måste jag ju ha det för att ens kunna läsa alla inlägg!

Nu fick jag en liten A i knät som vill gosa

• elinakarlsson

Helene: Visst är hon lång!
    Flytten blir 1 oktober, så det är långt borta just nu, ska bli underbart skönt med en trea. Dock så är ju inte skicket som vår är idag. Men jag får försöka stå ut iaf, piffa med inredningen istället. Sedan är ju denna lgh enbart ett mellanboende, någon gång ska väl vi hitta en villa för oss.

• EowynAurora
    Alva har somnat på armen och tidningen ligger på golvet. Mission impossible för att nå den  
    haha d där känner jag igen jag har blivit en riktig hejare på att plocka upp/nå saker från tex andra änden av vardagsrumsbordet när harry sover på min mage man blir ju så illa tvungen när jag e ensam hemma me harry.  när sambon e hemma så blir han min springsjas
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hamyes

Mullinuffan här

Annamamma 83 skrev 2010-07-01 14:31:48 följande:
    Hur menar du då? Ligger han fortfarande o gnyr eller var det innan du började ge ersättning?
    alltså han kommer inte till ro ordentligt vid tre på natten svårt att förklara det är ju inget hunger skrik...

vi ska prova på ersättning nu i kväll prova på efm men han e noll intresserad av det....
  • Annamamma 83

Har nu vägt Algot och han vägde 5890Förvånad
    Om ja inte minns fel så var de väl 5200 sist, eller var de 5100 tro? måste kolla i boken sen!
    Vi kanske inte hade behövt höjt maten riktigt än. Fast de e klart, nu går ja ju varannan vecka, då blir de ju 300 i veckan, som han brukar. De lät så mkt bara..

Vid TS så står de att man kan klicka "rekomendera" till facebook. Va menas det? Syns denna tråd på Fb då?
    de känns ju lite sådär.

• Hamyes
    helene306 skrev 2010-07-01 14:40:31 följande:
    elina: Oj, vilken lång tjej ni har Grattis till lägenheten, när blir det flytt?

Madde: Sötis

Mullinuffan: Förstår att det känns jobbigt när han inte gått upp så mycket och att det känns trist med mjölk/amning. Man vill ju sina små det bästa! Är han mättare nu när du får ge ersättning efter amning?

vet inte än ska prova ikväll men han e ju nöjd verkar det som iallafsll trots min tunna  mjölk

men det ordnar sig nog ändå detta är den längsta jag ammat
Svar på tråden Aprilmammor 2010