Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
var på bvc i morse, virriga jag hade tagit fel på tiden o var där 45min förtidigt!! tänka sig, men harry var trött så han sov under tiden.
Harry är 2mån o 2 v,o väger 6020gr o är 62cm lång,han växer så d knakar. o d såg lite kul ut i hans journal,hans vikt-kurva e helt spikrak ![]()
Här har kurvan planat ut
Min mjölk räcker inte till e så ledsen när han ligger och gnyr på natten e han antaglingen vrålhungrig
Så ersättning på kvällen (sist måltiden innan läggdax) och 1-2 gånger på natten efter amningen, känns sådär men jag vill ju att han ska vara mätt och belåten han vägde 6140 och var 64 lång han hade gått upp 315 g på 1 månad lite lite...
Här har kurvan planat ut
Min mjölk räcker inte till e så ledsen när han ligger och gnyr på natten e han antaglingen vrålhungrig
Så ersättning på kvällen (sist måltiden innan läggdax) och 1-2 gånger på natten efter amningen, känns sådär men jag vill ju att han ska vara mätt och belåten han vägde 6140 och var 64 lång han hade gått upp 315 g på 1 månad lite lite...
elina: Oj, vilken lång tjej ni har
Grattis till lägenheten, när blir det flytt?
Madde: Sötis
Mullinuffan: Förstår att det känns jobbigt när han inte gått upp så mycket och att det känns trist med mjölk/amning. Man vill ju sina små det bästa! Är han mättare nu när du får ge ersättning efter amning?
Alva har somnat på armen och tidningen ligger på golvet. Mission impossible för att nå den
Mullinuffan: vad tråkigt.
Gillar inte nya fl. Jag är allergisk mot stora fönster och nu måste jag ju ha det för att ens kunna läsa alla inlägg!
Nu fick jag en liten A i knät som vill gosa
Helene: Visst är hon lång!
Flytten blir 1 oktober, så det är långt borta just nu, ska bli underbart skönt med en trea. Dock så är ju inte skicket som vår är idag. Men jag får försöka stå ut iaf, piffa med inredningen istället. Sedan är ju denna lgh enbart ett mellanboende, någon gång ska väl vi hitta en villa för oss.
Mullinuffan här ![]()
Har nu vägt Algot och han vägde 5890
Om ja inte minns fel så var de väl 5200 sist, eller var de 5100 tro? måste kolla i boken sen!
Vi kanske inte hade behövt höjt maten riktigt än. Fast de e klart, nu går ja ju varannan vecka, då blir de ju 300 i veckan, som han brukar. De lät så mkt bara..
Vid TS så står de att man kan klicka "rekomendera" till facebook. Va menas det? Syns denna tråd på Fb då?
de känns ju lite sådär.