Wicke skrev 2010-06-19 11:19:16 följande:
Haha....det är gött med mindre kids, de köper ju det mesta. Min 10-åring däremot är inte lika med på noterna när jag säger att vi cyklar halva sommaren och badar den andra halvan. han vill åka till legoland och andra coola ställen som kompisarna. Nåja, vi har en stuga jag ärvt som vi får rumstera i eller bara göra dagsturer i alla fall. Bara tre veckor kvar att jobba sen är jag fri men pank

Ja en 10åring nöjer sig ju inte med en enkel cykeltur i det gröna. Och värre lär det bli! Min systerson fyller 15 i år och syrran bävar för somrarna. Han vill ha moppe och åka utomlands och ha en massa fickpengar

.
Adelisas skrev 2010-06-19 22:42:54 följande:
Event Production på Gotlands universitet.. Distans.. Jag har den på dagis tre veckor till. Sen är de lediga ca 7 veckor. deras pappa har semester och mina föräldrar så vi tänkte lappa över varann.. hoppas att jag kommer att kunna plugga ändå. är inte jättepigg på att lämna över dem till mina päron hela tiden.... Vi får ju se.. ;-P
Vad läser du själv för sommarkurser?
Jag läser en 15 poängs kurs i statistik på Karlstads universitet. Inser nu att det är en massa grupparbetsinlämningar. Och jag som är allergisk m grupparbeten

! Men det kanske funkar bättre då det är nätbaserade projekt där man samarbetar virtuellt. Är ni uppdelade i grupper på din kurs med? Och Event Production, är det inom media?
Vad har alla för planer i midsommar då? Själv ska jag försöka hitta på ngt på dagen med sonen och på kvällen ska jag till ngn midsommartillställning som en kompis har dragit ihop i en park i stan.