summertime123 skrev 2010-09-27 11:21:46 följande:
här är en till som shoppat en massa

hade tur som hittade mitt favvomärke på 50 % rea i centrum. Viking skor är bäst! Måste ha gore tex material till sonen, han fryser ihjäl annars. Testade kavat nåt år sen men det va inte alls bra - han e så frusen av sig stackarn. Måste alltid ladda upp med en massa ullstrumpor som han har på vintern o de kostar ju skjortan med!!
haven09: jag testade vincent förra året, de va superbra - o varma

du verkar va lite shoppinggalen som mig hahaha jag shoppar verkligen loss när det kommer till barnkläder o skor men även till mig själv

Unnade mig en ny vinterjacka förra veckan så nu längtar jag tills det är dags att använda den! Har även världens finaste höstjacka som bara väntar på att få komma ut...

Vart i sthlm bor du?
nyc: synd att jag missade brandmännen igår. Pojkarna måste varit överlyckliga. D har ju förkylningsastma så jag måste alltid ligga steget före när den är en förkylning på G. Har inte tid o vab:a heller, de sista 6 v innan kompletteringen är ett rent helvete o min jävla magkatarrsmedicin hjälper inte alls. Har sån jävla smärta så att jag tuppar av snart!!!!! Blir galen!!! Gnäll, gnäll, gnäll.... hahaha nånstans måste man ju få göra det

Bättre online så kan man förtränga det sen
jag är ju på den där föräldrarföreningen i januari! Hur många saknas det?
takida: hur gick det med uppgiften?
måste fortsätta jobba på en jävla uppsats som tagit mig flera månader... bläääää... anknytningsteori - here I come!!!!
Hej!
Jag bor utanför stockholm, kan Pm mer exakt;)
Är helt galen i shopping, mer bestämnt så har jag svartabältet...haha
Men jag tycker min dotter förtjänar lika fina saker som jag har. Visst växer hon och så vidare men jag har valt att skaffa barn och jag tycker det är roligt med barn mode. Även kvalitet är också lite bättre i vissa kläder.
Haha, jag har också köppt en jacka, en goose så du anar inte hur mycket jag längtar efter riktig kyla, Längtar ihjäl mig!
(Jag har önskat mig en Gosse i flera, flera år)
Vad köppte du för jacka?