yoshimi skrev 2010-10-04 16:30:43 följande:
17 06 07: Han brukar somna mellan sju och åtta så förhoppningsvis så kan jag få lite gjort ikväll.
Första dejten gick väldigt fort om man säger så, vi pratade typ två dar och sen så bestämde vi tid för en snabb fika för han skulle åka bort.
Så det var en kaffe på ett fik i en timme lite drygt (och på den tiden brukar jag hinna döma ut de flesta) men detta kändes riktigt bra. Hittade inga uppenbara "fel" på honom. *haha*
Sen så hörde han av sig när han kom hem och ville ses men då kunde inte jag och så skulle han åka iväg igen.
Men nu skall vi då ses på onsdag, samma dag som han kommer hem så jag antar att han verkligen vill träffa mig. :)
Tycker det låter härligt att du inte tänker på nåt annat än honom.

Då är det den stora dagen idag

Spännande! Låter som om han är mycket intresserad av att träffa dig, fokusera på det så kommer det gå superbra

visst blir man glad när man inte hittar några fel!? hahaha har ju nästan blivit så att man förväntar sig en massa konstigheter och när man inte får det så blir man chockad!!
Vet du vad ni ska hitta på ikväll?
prickelina skrev 2010-10-04 21:21:19 följande:
haha eller hur är det galet med dejtingsajter, man är kräsnare än irl helt klart. Jagt klarar inte av när folk tex skriver hur ofta de tränar i sin pres... Vad bryr jag mig om det liksom?? Jag har t.o.m träffat en kille som hade lagt ut bilder på en annan kille istället för sig

Varför gör man så liksom?? Jag har väl dejtat ett 15 tal från nätet och den ena värre än den andra. En kille var så "charmig" att han berättade att han hade satt på mig även om jag så hade haft en påse på huvudet... När jag informerade att det var uteslutet så gick han in i ett annat rum och typ skrek för sig själv att han ville spruta över de pattarna... Jag gick rätt fort då.. haha. Dock hade han redan satt sig att leta efter en ny dejt innan jag hann gå. "Det är ju fredagskväll och jag vill inte vara själv" GALNING! Och mina kompisar och jag hade sagt att han kunde ju vara en 7a som sämst med sin super snygga bild. OCh han var typ en 2a! Foton lurar!
Sååå sur jag är idag. Har varit på introdag idag inför praktiken imorgon. Och fick reda på att jag ska vara i en 5:a! Hallå, jag ska bli gymnasielärare, vad fan ska jag på mellanstadiet att göra??? Skitsur men det är väl bara att gilla läget denna veckan och ta det med min mentor sen...
HAHAHAHA alltså det där tog ju priset!!! Vad va d där för jävla kille? hahaha shit... Vad är det för fel på folk undrar man!!
Förstår att d känns surt med praktiken :-/ Tycker oxå det är konstigt att de inte kan få till några platser på gymnasiet om det nu är brist på dessa lärare. Inte för att praktiken blir onödig men de borde ju anpassas efter rätt nivå så man får rätt inblick i hur det kommer va eftersom det verkar vara syftet med den tidiga praktiken!
takida: hahaha känner igen mig lite. Man blir aldrig nöjd!!! Det beteende man får är nästan aldrig det man vill ha hahaha knepiga kvinnor vi är
haha vad gulligt med ett ungt par

Hur gamla är de? Min 9-åriga systersson har tydligen oxå skaffat tjej men han vågar inte erkänna det för sin moster hahaha..
Nyc: man ska aldrig ge upp

jag tycker urvalet ändras väldigt mkt på ett par månader, brukar därför alltid köpa ett månadsabonnemang o återvända efter några månader o bara kolla läget, utan att lägga ner för mkt tid på det hela. Har hållt på på detta sätt i lite över två år nu och har dejtat totalt 6 killar under perioden och detta va första ggn det klickade på riktigt, som det gör i verkligheten
Nu har jag suttit halva morgonen och lyssnat på lovesongs och drömt mig tillbax till IGÅR!! haha vi kunde inte vänta en vecka som det va planerat från början..... Och jag som är så jäkla stressad över skolan, kommer aldrig hinna klart i tid om jag fortsätter såhär!!
Åh vad bra att du fått med en till, jag joinar ju er i januari. Hur många fler behövs det??