Haven09 skrev 2010-10-03 22:33:09 följande:
Va skoj med lite löve... Förstår hur du menar, jag är också svältfödd av kärlek. Men när man minst anar det, och om man orkar tro på det... Haha
Har ett strul som jag är förtjust i men jag vågar inte fråga han om vi ska ses, han är riktigt bra utbildad och har värsting bra jobb. Tror inte han orkar med en ensamstående utan jobb kvinna, haha men jag tänker på han ofta.
Killen från skolan är inget för mig tyvärr, klickar inte.
Så kan det gå!
haha ja det gäller o ha hoppet uppe för då orkar man fortsätta kämpa. Vet du vad, sådär ska du INTE tänka!!! Tänk istället att du är VÄRD en bra kille som har det bra ställt i livet och att du ska visa honom att du inte är den stereotypa bittra ensamma mamman som många killar verkar tro. Du har något att erbjuda och är han smart nog så tar han chansen när han får den!!! Annars är det HANS förlust.
Synd att det inte klickade med killen fr skolan, tycker inte heller man ska slösa tid på "fel" personer. Har alltid sagt att jag jag hellre är singel i två år till än att jag slösar bort en månad av mitt liv på fel person (medvetet)!
prickelina skrev 2010-10-03 23:07:58 följande:
hahaha jag har nätdejtat en del och guuuud vilka bottennapp där fins!

Jag blir bara mer och mer kräsen för varje gång. Jag har lite olika nåtflörter på gång men ingen som jag fastnat för så där jättemycket och alla är på lite avstånd så det känns inte jättelönt..... Men det är ju alltid trevligt med lite uppmärksamhet.
jag har en lista med stipendier att söka som jag beställde från ett företag för 250:- men jag hari nte orkat skriva ihop nått än...
hahaha puh... då är jag inte ensam om dessa upplevelser med internetdejter

Hur många har du hunnit dejta? Jag har märkt att man blir lite överdrivet kräsen på nätet, har typ en kravlista som jag måste ticka av alla boxar på annars vägrar jag snacka med mannen hahaha löjligt för i verkligheten är jag inte alls så kräsen!!
Men som du säger, det är ju uppmärksamheten som gjort att man återvänt efter varje avbrott haha för hoppet finns ju ändå kvar o man vill ju ändå vara ute på marknaden så det finns chanser att träffa rätt!
Kolla in stiftelsernas hemsidor, de flesta verkar vilja att man fyller i deras ansökningsblanketter och att en socialt verksam person skriver en rekommendation (ringde till diakonen i min församling som skrev under mina)
NYCsthlm: haha alltså jag lovar dig att jag oxå hade glömt bort den här känslan, har ju gått på ett par halvlyckade dejter men inte alls på denna nivå. Vi va båda blown away av varandra, vi satte oss på en liten pub vid odenplan och jag bara njöt av sällskapet. Förutom att han är SJUKT SNYGG så är han så jävla rolig, jag skrattar hela tiden.... Vi höll varann i handen redan inne på puben och båda va heeelt frustreade över situationen haha hade kunnat äta upp honom

Avslutade dejten med lite pussar

Där rök min good girl image!!! hahaha men vet du vad?I DONT GIVE A F**K!!
jag känner mig som en liten flicka, hjärtat hoppar upp i halsen varje gång mobilen piper
haha asså du är precis som mig!!! Jag har oxå ställt sånna jävla krav på de stackars svenska männen som ej vet hur man uppvaktar en kvinna

Tror männen i USA & London är ganska lika på det sättet så man förväntar ju sig ett liknande beteende nu, svenskarna har lite svårt för att få oss kvinnor att känna oss speciella. Och det är ju det vi vill!!! visst!?? Men har du fortf kontakt med han fr Örebro?? Ett år är ju väldigt lång tid att dejta, tycker nästan det är bra att man inte ses för ofta! Jag har även märkt att man ska ha ett avbrott på några månader innan man köper ett nytt månadsabonnemang fr dessa sajter för utbudet ändras ganska rejält på den tiden

O har man tur så hittar man rätt till slut!
Jag känner typ att jag inte kan sluta o prata eller tänka på ngt annat än honom. Inte bra! Måste skärpa till mig!!!!!!
Yoshimi: Samma här, har en hostig liten kille hemma som är full av energi. Hoppas du får ngt gjort ikväll, somnar han tidigt?
Spännande!! Hur gick första dejten? Bra antar jag eftersom det blir en andra...

Som jag sa till Haven, tänk inte så! Jag är en strong believer av att självsäkerhet lyser igenom och om man istället vänder på osäkerheten till en säkerhet så kan man få det man vill