HäxanSurtant3 skrev 2010-10-10 23:21:28 följande:
min son blir 3 i januari nästa år

....Japp full rulle är bara förnamnet..

.
Så då började du plugga innan sonen föddes?
Prickelina: Jag har ingen förståelse för de män som gör så. Dvs om de är varannan helgare pappor... varför festa just den helgen?
170607: Vad trist med karln. Jag vet känslan. Av de killar jag har datat så har det alltid varit jag som dragit mig ur! Har helt enkelt inte känt någon attraktion alls. Tror att jag har gått på dates med en 10 st på 3 år. Och med risk att låta som om man tror att man är all that... så har de flesta varit jätte på och intresserade. Förrutom EN kille. Så typiskt, den ende jag kände mig attraherad av, ja då verkade det inte vara mutual

. Vi hann bara gå på 3 datar men jag hade också glömt den där pirriga känslan och så satte man ju på en gammal Usher sång att dagdrömma till

. Men sen kom jag ju på hur skönt det är att vara singel och no drama! De där veckorna då vi datade och pratade påtelefon och sedan när det rann ut i sanden... jisses vad onödig tankeverksamhet som gick åt. Och den där jobbiga förväntan när mobben plingar till för inkommande sms... och så blev man så besviken när det typ bara var mormor. Hehe.
Nu är det väl inte långt kvar tills du får lite välbehövligt ledigt va!? Jag tror dessutom att du kommer tycka att plugga på högskolan är mindre stressigt än ditt maratonkomvux-plugg! Tänk, det är ju bara 3 mån kvar innan vi kan ta pluggfikor på campus

. Och jag ser så framemot att dra igång vår föräldrastudentförening. Har ju inte hunnit ta tag i det nu när jag pluggar 2 kurser. Appropå kurserna så är jag så lycklig för läraren plockade bort en uppsats som skulle varit klar nästa vecka! Tror hon insåg att hon hade went overboard där. 5 veckors kurs, 3 uppsatser och ett grupparbete?! Som tur är är det bara drygt 2 veckor kvar av mitt dubbelplugg! Börjar få dåligt samvete för jag är så trött och har inte haft så mkt tid över till sonen som vi brukar ha

. Idag skulle vi rita efter middagen framför Bolibompa, men det slutade att jag somnade på soffan och vaknar av att han hoppar på mig. När vi nattar så har jag också kommit på mig själv med att försöka få hnom att välja de korta böckerna så att nattnngen ska gå fortare och han somna så att jag kan läsa. Usch. Men som tur är är det snart över, då ska jag se till att vi spenderar riktig quality time, min pussgroda och jag!