nycsthlm skrev 2010-10-25 14:20:58 följande:
Prickelina: haha. Vad coolt att ni nästan fick samma födelsedag! Var det nära ens? Dvs fanns det risk att han skulle komma innan tolvslaget så att ni fick samma födelsedag?
Nä han kom på morgonen så det var inte så nära. Dock var han uträknad till 28 december så jag hade planerat att knipa ihop till januari men det blev ju svårt

Därimot fick jag inte lov att hålla honom fören på min födelsedag och då var det den bästa presenten ever...

Och oxå den enda jag fick eftersom mitt ex inte köpte nån present till mig...
Och ett stort grattis i efterskott nycsthlm!
Kalaset är imorgon och dagen ska spenderas med att handla och förbereda så mycket som möjligt! Mamma och pappa kommer ner och hjälper till idag så jag får lite draghjälp. Bestämde mig för att vara lat och faktiskt beställa tårta istället. Jag kommer ha fullt upp med maten istället, varför jag bestämde mig för att göra en buffé vet i tusan... haha.
Gruppredovisningen är avklarad och vi fick godkänt men vissa i gruppen var riktigt riktigt dåliga. Vi avslutade med min del så de skulle minnas den mest. haha. Jag fick prata lika länge som de andra 5 tillsammans. Och jag fick jättebra respons från kursarna som lyssnade så jag kände att jag i alla fall hade gjort vad vi skulle.
Sen är det en skriftlig del som ska in nästa vecka och ett litteratur seminarium och sen sluttenta v. 45. huuu!
Happy Halloween helg!