prickelina skrev 2010-11-24 16:53:42 följande:
Vi har så att varannan fredag så har personalen planering så då jobbar föräldrarna. Men då vet man ju när det är när terminen startar. Så det blir 1-2 ggr per termin och då har man även en städuppgift (som man gör på helgen). Sen kan man bli inringd om nån blir sjuk men det har hänt mig 2 ggr på 3 år. Är det vabb eller så så har vi vikarie. Vill personalen vara ledig nån dag sätts det upp en förfrågan om någon vill jobba i förväg och man kan på så sätt tjäna in poäng. (Det är de med lägst poäng som rings in vid sjukdom) På det dtora hela är det överkomligt. Jag har kunnat byta fredagar så jag har kunnat ta när jag varit ledig. Men det är en liten stress att ha det över sig, det är ju lättare när man är två men fördelarna överväger nackdelarna helt klart!
Tack för svar. Om det är så på det här kooperativet kommer jag klara det med lite hjälp från mormor

. Hoppas att det kan bli en plats i vår nu bara.
kristinah skrev 2010-11-23 21:54:03 följande:
håll tummarna för mig imorrn - då avgörs om jag blir en studerande deltidsförälder eller ej....
nervöst till tusen
Hur har det gått Kristinah?
SoFo89 skrev 2010-11-23 22:22:51 följande:
Kristinah - Jag håller alla tummar och tår jag har!
Vad duktiga ni är tjejer, nycsthlm, hur tusan orkar du? Jag är som en zombie om dagarna just nu, vill bara sova och sova. Kanske dags för lite ljusterapi? En veckas solsemester hade inte varit fel! Nåja, drömma kan man ju alltid, haha
Jag är som du. Går typ i ide under vintern. Kylan är värst! Har fått värsta fula fleecekoftan av mamma, men den har jag glatt använt varje dag. Jag har typ vägrat använda fleece förut. What was I thinking

!