• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • K79

Det har inte så stor betydelse för mig vilken tid, jag kan anpassa jobbet :)
    Kanske svårare att anpassa sig med barn, så Camilla kanske har något önskemål?

Om inte - vid 13/14 kanske?

• Elin o Simons mamma

För mig spelar det ingen roll vilken tid vi fikar, men 13 låter väl inte fel. Ska vi testa något annat fik denna gång ? Viskan är så trångt när man har barnvagnen med sig.

Idag har vi varit på jobbet och hälsat på. Med oss hem hade vi både kläder och en bil som han kan sitta på och köra när han blir lite större. Det var tur att M kom och hämtade oss, annars vet jag inte hur vi hade tagit oss hem med tanke på allt folk som ska till Knalleland -helt hysteriskt.
    Vi har även hunnit med en sväng till BVC för vägning och mätning, han väger nu 5550 gr och är 57,5 cm lång. Simon han pratade på coh berättade en massa saker för vår BVC-ssk, det är så härligt att höra han prata på sitt lilla vis.

Syns på onsdag!

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • shopgirl80

Ett annat fik låter väl toppen, inte Tant Grön bara. Jag var där idag å käkade lunch. Vilken pärs å sicka obekväma stolar. Inte bra för en gravido Glad Espressohouse vid torget är väl ganska rymligt tror jag. Vad sägs om det?

• Maria A 78

Espressohouse låter bra tycker jag! Då säger vi väl där kl 13 imorgon.

Ha en bra dag i kylan....

• Elin o Simons mamma

Tycker oxå att Espressohouse låter som en bra idé. Syns där imorgon!

Ska strax bege mig ut i kylan för att ta mig en tur ner till stan för att inhandla lite julklappar. Lämnar simon hemma med hans pappa som är hemma och är förkyld så slipper han knö bland allt folk..

Ha en bra dag.

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • K79

Tack för igår!

Hoppas ni hade en trevlig kväll sen!
    Själv var jag helt död ..hur trött som helst... Så däckade ganska tidigt... :S

Imon är det JUL.. gaaaalet.. !

Jag önskar alla en God Jul!!!

• Maria A 78

Ja, tack för igår! Jag var ju på kalas sen, det gick fint. Lyckades äta 4 bitar av tårtan Skrattande

Idag var jag ju hos barnmorskan, allt såg fint ut. Huvudet var nu nästan fixerat! Ska tillbaka dit om en vecka, har inget hänt då bokar de överburenhetskontroll på sjukhuset.

GOD JUL önskar jag er alla också!

• K79

Du frågade inte om hon trodde det var nära? :)

• Elin o Simons mamma

God Jul och Tack för den mysiga fikan innan i veckan!!

Tomte

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011