• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • carrro84

Måste tyvärr hoppa fikat idag Rynkar på näsan Har fått fruktansvärt ont i mina fogar...  och mina fötter är så fulla av vätska så att jag inte får på mig mina skor!! Och det hjälper inte med högläge eller stödstrumpor. 

Jag har vaknat ett par gånger på nätterna denna veckan med typ mensvärk.... det går över ganska snabbt men det känns obehagligt, har någon av er varit med om det?
    Jag vet ju att förvärkar kan kännas så men blir lite orolig när man hör många säga att det var så deras förlossningar började några dagar innan det var dagsFörvånad och jag har verkligen inte tid för det än... måste ju hinna flytta nästa vecka förstTungan ute 

Hoppas att ni andra får en trevlig fika idag!!!  

• tindratindra

Hej alla. Har varit på min mammagrupp och kom precis hem. Sambon har låst ute mig. Han är på träning och jag får inte tag på honom. Så jag står med juni utanför vår dörr nu :( tur jag har iphone iaf så kanske nån hinner läsa detta?? Jag har ingens nummer!! Är det någon som har det som kan ringa dom andra??

www.metrobloggen.se/carolinerydell ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • K79

Jag har inte heller allas nummer.. Vi får nog ordna upp detta :)
    Men vi kan väl ses utanför dig med tanke på att säkert alla är på väg, så kan vi antingen gå till nåt cafe i stan eller gullkragen som ligger i samma byggnad?

• K79
    carrro84 skrev 2010-12-08 12:51:16 följande:
    Måste tyvärr hoppa fikat idag Rynkar på näsan Har fått fruktansvärt ont i mina fogar...  och mina fötter är så fulla av vätska så att jag inte får på mig mina skor!! Och det hjälper inte med högläge eller stödstrumpor. 

Jag har vaknat ett par gånger på nätterna denna veckan med typ mensvärk.... det går över ganska snabbt men det känns obehagligt, har någon av er varit med om det?
    Jag vet ju att förvärkar kan kännas så men blir lite orolig när man hör många säga att det var så deras förlossningar började några dagar innan det var dagsFörvånad och jag har verkligen inte tid för det än... måste ju hinna flytta nästa vecka förstTungan ute 

Hoppas att ni andra får en trevlig fika idag!!!  
    Usch då...

Jag har haft en molande värk i nedre delen av magen en del om det är det du menar.. Haft det till o från sen mina sammandragningar började.. Det är nog ingen fara skall du se!
  • tindratindra

Ja absolut!! Det blir bra. Har vi tur hinner min sambo hem... Jag som gick upp kl 7 imorse och bakade :( min sambo får nog dåligt samvete iaf!! Men vi ses utanför mig då? Jag är hos en granne nu...

• tindratindra

Tack för fikan idag tjejer :) synd att det blev som det blev, fast det blev ju bra ändå :) hoppas era bebisar kommer snart nu så ni får mysa med dom!!

• Elin o Simons mamma

Tack för fikan idag, det var roligt att ses!

Caroline: Hur gick det på BVC ?

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • tindratindra

Det gick bra. Hon hade gått upp i vikt. , så det är nog bara nån period som hon äter mindre helt enkelt :) skönt att veta att hon inte gått ner iaf :)

• kristiejade

Hej! Joshua födds lördag 4 December kl. 23.02. Han vägde 3390 gram and var 50 cm lång.
    Åkte in till sjukhuset kl.16 och var öppet 8 cm redan trotts att sammandragningar var 5-7 minuter imellan.
    Stannade på BB eftersom det blev så sent och ryggbedövningen hade inte slutat fungera så jag kunde inte gå själv. Kom hem i tisdags eftermiddag. Tyckte att BB var helt ok och de var trevliga och hjälpsamma. Kan inte klaga på det! Vi mår bra! Hoppas att allt är bra med er!

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011