• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • shopgirl80

God Jul på er allihop! Hoppas ni får en mysig dag och att ni har varit snälla under året.

Tack för en trevlig fika (som alltid )

• Maria A 78

Har ni haft en bra jul så här långt? Har ni fått några roliga julklappar? Vi fick bla en videokamera, så nu kan vi filma lilla Emmy när hon nu behagar komma ut :) Och en babysitter, kanonfin!

Satt och läste början av den här tråden, det var rätt roligt :) Vi var rätt många som var med i början men det har minskat efterhand... konstigt, vi som är så trevliga ;)

Katarina: Nej, jag frågade inte... men hon sa att bebisen låg väldigt långt ner så det borde väl inte vara så länge kvar antar jag. Bara en vecka kvar till det är 2011, kanske lika bra att vänta tills dess...

• K79

Det låter som det borde vara nära då ja, men vad vet jag.. När hon stannat såhär länge kan hon ju likagärna vänta 1 vecka till kanske ja :)

Julen har varit bra. Men så slut jag blir - av ingenting! Äta mat och ligga i soffan. Skumt.

Videokamera, perfekt ju! Vi har en sedan tidigare, använder den knappt med kom på häromdagen att "nu kanske vi får lite mer användning av den" :)

Hehe, kan tänka mig det var kul att sitta o läsa! Kan tänka mig att det är väldigt många som bara skrivit nån kommentar och sen inget mer. Känns lite meningslöst att skriva något alls då :D

Ha en skön kväll!

• shopgirl80

Här är det oxå dåligt med bebis. Lika bra det. Hittade en tråd i helgen om folk som var på BF +- nån dag å va het knäckta för att den inte hade kommit. Lite lustigt när jag inte alls känner så själv.

Fick en del bra saker i julklapp, dock inget till lillen. Fick en minilaptop av Viktor, undra varför... Hehe. Videokamera har vi oxå en sen innan. Köpte den till vår resa till Vietnam jan-08, sen dess är den inte använd. Kanske något som man skulle plocka fram nu.

Har varit på stan en sväng idag. Nere i centrum var det hur ugnt som helst men i Knalleland var det trängre. Fast det kom sammandragnignar som gjorde ont ganska snabbt så det var till att ta det lugnt. Kanske är det nåt tecken för så snabbt och intensivt har det inte kommit innan. Fast jag är ju itne orolig, för semproppen har ju inte gått Tungan ute

En granne var här tidigare idag och undrade om vi inte kunde ta in deras post, för de skulle iväg ett par dagar, så länge vi var hemma. När Viktor sa det så fattade jag ingenting, vaddå var min kommentar, vi ska ju inte åka nånstans... God dag yxskaft liksom Glad

Nu ska jag ligga på soffan resten av dagen. Bäst att inte anstränga sig för mkt Flört

• Maria A 78

Ja, det är inte många knop som behövs på en dag för att däcka en... En tur till knalleland och lunch hos brorsan, sen var det kört för idag. :) Har du också varit i Vietnam Emma, är ju inte det vanligaste resmålet direkt. Vi var där i feb -09 :) Haha, ja har inte slemproppen gått så behöver du ju inte vara orolig :) den ska ju dessutom gå en vecka innan så du kan lugnt slappna av ;) Har också mer förvärkar nu...men det är ju helt omöjligt att veta om det är dag eller en vecka kvar! Herregud, kan det vara så svårt att sätta ett datum för det så man vet?! Hade varit betydligt enklare i alla fall :)

• Maria A 78

Nu blev det inga radbryt igen ser jag.... Är när jag skriver från ipaden, så jag får väl lägga ner den... Hoppas ni kan läsa i alla fall!

• shopgirl80

Så där ja Nu ligger jag på bb med William snuttandes. Vattnet gick ca 2 å var fullt öppen kl 6:30 å sen kom han 11.27. Snabba ryck då ja inte kände nåt kl 1 när ja la mig. 50 cm lång och 3640 g tung

Proppen gick samtidigt som vattnet

• Elin o Simons mamma

Säger Grattis till dig här oxå! {#emotions_dlg.flower}

Kram

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011