• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Maria A 78

Ja, grattis igen Emma! Skönt att höra att allt gick bra och snabbt Glad Klarade du dig med bara lustgas som du hoppades? Mys på med William nu Hjärta Kram

• K79

Ja, grattis igen :) Låter som en snabb förlossning! Man tror inte det skall gå riktigt så snabbt från det att vattnet går.. ! Perfekt, då vet vi att inte slemproppen behöver gå innan :)

• K79

Du glömde väl inte att lägga plastad frote i sängen efter vår fika sist va? :)

• K79

Du glömde väl inte att lägga plastad frote i sängen efter vår fika sist va? :)

• Hoodoo
    Stort grattis Emma!
    Och som Caroline sa, njut nu som bara den! De dröjer inte länge innan de inte alls vill ligga där snälla och söta och bara mysa utan vill ha en massa action, men de är lika kul de! Skrattande

Vi har haft en lugn och förkyld jul med massa klappar så nu när de nya året kommer hoppas vi på att bli friska och lite mildare väder så vi kan ta oss utanför dörren så snart följer jag nog upp de där erbjudandet om en fika hemma hos dig och Juni, Caroline! Flört
  • carrro84

Hej tjejer! 
    Var ett tag sedan jag skrev här :) Har ju varit lite mycket med flytt och allt! 
    Lite uppdatering Skrattande

Våran lilla Elias tittade ut på annandagen :) 5 dagar tidigare än BF :)
    Vattnet gick ca 10 på fm åkte in på kontroll men blev hemskickad kl 13.00 eftersom jag inte hade några värkar, dom kom igång så fort vi kom hem igenSkrattande runt 16.30 kom mina värkar med 3-5 minuters mellanrum och 21.19 var han ute!! 50 cm lång och vägde 3390 gram!!
    Kom hem igår och allt är helt underbart!

Stort Grattis Emma!!!! Jag tyckte att jag såg dig komma upp på EVA i måndags eftermiddag ;) Då kanske jag inte såg helt fel! 

• Maria A 78

Grattis Carro Skrattande Verkar som du haft en smidig förlossning också, härligt! Hur har det gått med flytten, trivs ni bra i nya lägenheten?

Själv har jag nu gått 10 dagar över tiden och hade gärna träffat min lilla tjej för längesen... Var hos barnmorskan nyss och allt ser fortsatt bra ut som tur är. Har fått tid till specmödravården på sjukhuset på måndag. Då ska de göra en noggrann kontroll för att se att bebben och jag mår bra. Och så tas beslut om ev igångsättning. Men vi får hoppas hon kommer i  helgen :)

• K79

Nämen shit, grattis Carro! En liten kille där också :) Vad ni verkar ha snabba förlossningar! Min kommer väl vara i flera dygn :( Skönt att allt ser bra ut Maria. Får hoppas hon tittar ut i helgen, första på året :)

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011