• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • kicki8210

god morgon

Maria: Alva är 11 veckor nu.  vi beklagar sorgen
    hur går det för dig nu med din dotter? börjat komma in i det lite kanske ?

carina: tack ja det är skönt att de bara är nattetid nu. låter ju bra att din lille kille har blivigt lite lungnare nu när du uteslutigt laktos prudukter. hoppas de håller i sig.

katarina: grattis förstod att din lille kille har kommit. hoppas allt gick bra

sm2010: de skall nog gå jättebra. jag va med nervös i början när vi blev lämnade själva, när sambon börja jobba. för då va man ju tvungen att ta allt ansvar själv på dagtid och de va lite läskigt tyckte jag.

• Hoodoo

Skriver i all hast nu med en otålig tjej i bärselen, tänkte bara höra om någon är sugen på fika i veckan?

• Svarvis

Jag skulle gärna fika framåt slutet av veckan.

• kicki8210

vi är tyvärr med upptagna hela veckan men hänger gärna med på en fika nästa vecka

• Hoodoo

Ska vi strunta i denna veckan eller kan någon mer på såhär kort varsel för..
    Nästa vecka låter också bra för oss. 
    Vi kan väl bestämma en dag redan nu hos dig Caroline? Om bara jag får plats i din lilla hiss Skrattande

Jag kan inte tisdag för då är det äntligen 1 feb och dags för oss att få nycklarna till huset så David har tagit ledigt dagen till ära och vi ska passa på umgås hela familjen. I övrigt är jag rätt öppen, bvc måndag kl 10 och HBC på onsdagen kl 14 men de handlar om 1h var de dagarna så vi kan säkert lyckas pricka in en fika ändå..?

• shopgirl80

Hej hej!

Hoppas att alla har det bra med sina små knyten. Vi har varit på bvc idag å lillfisen växer så det knakar, han är nu 56 cm lång och väger 4510 g. Han har gått upp nära på ett kilo och vuxit 6 cm sen han föddes. Tur att man inte har den utvecklingen resten av livet Glad

Maria: Jo då det går ok. Jag är ju ganska van vid att han är borta så det är inte nån större skillnad. Det som är jobbigt är att inte få någon avlastning. Dagtid går det bra för då har jag nåt inbokat i stort sett varje dag så tiden går. Det är kvällar och framför allt nätterna som är tuffa. Dessutom har han börjat skrika mer. När alla hade varit här på fika så skrek han nästan i ett från kl 15 på onsdagen till 19 på torskväll. Han sov lite grand på natten åch två timmar på tors em. Annars var han vaken å bara skrrek. då längtade jag efter nån som kunde ta honom bara några minuter så jag kunde äta. På det stora hea går deet bra och jag sak verkligen inte klaga.

Jag kan inte fika denna veckan. Är fulbokad Glad Nästa vecka kan jag mån-ons. Sen kommer Viktor hem å då vil jag inte boka upp något de första dagarna.

Ha en bra kväll och hoppas att ni får sova gott

• Elin o Simons mamma

Hej!

Här har ni en som sitter med en dator där allting är upp och ner på, M och S kom åt någon kanpp innan här i soffan. LIte jobbigt att skriva och samtidigt läsa det som jag skriver upp och ner

Jag hänger jgärna med och fikar någon dag i nästa vecka, tror att jag kan alla dagarna.  

Näe,ska ta och stänga ner här för idag. Simon har äntligen somnat, skrek "bara" i lite mindre än 1 timma idag mot innan i veckan/helgen då han skrikit mellan 21 och 23.30 då han somnat av ren utmattning. Just nu hoppas man bara på att det vänder snart, han har ju varit en jättego liten kille innan.......

Kram från upp och ner vända världen

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • tindratindra

Ska vi säga antingen mån eller ons då? Vi kan inte på tisdag nämligen.. Vilken tid passar er?

Fika hos Caroline och Juni:

Måndag:

Caroline

Onsdag:

Caroline

www.carolinerydell.blogspot.com ♥ Juni 16/9-2010 ♥
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011