• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Arona79

Fasiken Fasiken det blir inget ET Gråter
    Nu är vi tillbaka på ruta 1 igen....känner mig så
    tom och ledsen!!
    Ska bädda ner mig i soffan och bara mysa med hundarna Hjärta

• Ocean Pearl

Arona 79: Jag är så ledsen för din skull. Förstår att du måste vara jätte besviken. Du gör rätt i att bädda ner dig i soffan och bara vara ledsen och besviken idag, sen får du försöka ta nya tag. Jag vet precis hur det känns att höra det, men man kan ju inte bara ge upp. Det lyckas ju för andra så det kommer att lyckas för både dig och mig också. 
    Det är tufft att bli så besviken men försök att bevara hoppet på att ni kommer att lyckas en dagDrömmer. Tänker på dig!

• Askungen

Arona79: Verkligen supertråkigt att höra, lider med dig! Håller med Ocean Pearl, man får vara ledsen ett tag, så länge man behöver men sen gäller det att ladda om och försöka igen! Klappa hundarna från mig, stor kram. 

• FRU  LILA

Arona79: Nej nej nej så tråkigt. Klart du ska få deppa ihop, men som sagt du kommer igen. Krama mannen extra mycket, styrkekramar till er!

Ego: Känner fortfarande inte mycket alls. Vill känna nått, svullna bröst, illamående-nåttObestämd Jag får lite känning nertill med lite lätt värk eller stickningar i mellanåt. Men det kan vara tecken på alls möjligt ju.
    Har tjuvtestat idag, ruvardag 10 och det blev minus. Vet absolut att det är jättetidigt så det behöver ni inte sägaTungan ute men jag ville testa i alla fall. Nu börjar de tuffaste dagarna fram till onsdag. Kollar toapappret noga varje gångTungan ute

• lindy01

NEJ Arona79 vad jobbigt!!! ,tag igen dig nu,sörj en stund och tag sedan nya tag...
    Fru Lila, vad spännande! snart är det onsdag!

• bebisdrömmar

Arona79: Så tråkigt :( Hoppas du får ny styrka snart igen!

Jag fick mens idag! Det betyder att jag ska ringa till RMC för spraystart! Yippie!
    Men jag undrar om man kan ringa på en söndag eller om det måste vara vardag?
    Vi ska åka utomlands i maj vilket betyder att jag kommer få spraya extra länge eftersom jag inte kan ta med sprutorna eftersom det är risk för att de inte klarar värmeomslag. Är det någon som har sprayat längre än planerat?

• Englali

I morgon är det äntligen dags för vul och blodprov för min del (efter att fått skjutit upp det en vecka) Hoppas allt är som det ska och jag får börja spruta på tisdag då RMC ringer!

• g l i m r a

Är det nån som tagit ovitrelle och tyckt att de gör ont efteråt? Svider som attan, själva sprutan va ingen fara men sen..

• g l i m r a

Englali: hoppas du får börja på tisdag, är skönt att ha kommit igång:)

Svar på tråden rmc linköping - ivf