• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Arona79

TACK för alla underbara ord och kramar  Hjärta
    Det värmer i mitt hjärta.

Idag har jag och min sambo bara varit ute med hundarna
    och hästen i skogen, och haft det jätte mysigt =)

Kram till Er Alla {#emotions_dlg.flower}

• g l i m r a

Jag skrev fel med menade orgalutran:) usch orkar inte ha reda på allt snart...

• Ocean Pearl

Glimra: Jag håller med dig, det gjorde inte ont att ta själva sprutan med Orgalutran men efteråt sved det en hel delRynkar på näsan.

• g l i m r a

Ja verkligen, va på nytt VUL idag o de verkar inte hända mycket med blåsorna.. De borde ringa o be mig höja dosen igen.. Hoppas detta kan gå vägen. Men bättre att det är åt det hållet än att jag är överstimulerad för detta går det ju göra någonting åt.

• g l i m r a

Jag svär som bara den nu, vi har gjort fel med sprutan hur man nu kan lyckas göra fel med gonalf men vi har bara tryckt en gång på sprutan så vi har inte fått hela dosen i magen.. Fan fan fan, det måste vara så. Idag när ja kollar sprutan efter att vi fått påpekandet av hemortsläkare så kunde ja trycka ut massor med vätska. Men visst borde inte detta vara katastrof mer än att vi kommer få spruta några fler dagar eller tänker jag fel? Ska ringa RMC imorgon och berätta plus att ja ska boka tid till blodprov på ons o då ska ja be han göra ett VUL för säkerhetsskull. Crap

• FRU  LILA

Svårt och säga något till dig Glimra mer än att det känns sorgligt om det blivit fel. Hoppas RMC ger dig ett bra besked i morgon och att det kan vara att du får spruta längre bara. Håller tummar för dig!

Har idag med testat minus. Det är två dagar kvar nu. Ångrar lite att jag började tjuvtesta men det är för att jag känner inte ett smack. Tror mer att det som jag känt är biverkningar på behandlingen och efter ägglock.
    Känner mig lite sorgsen och har tappat mycket av hoppet att detta ska gå vägen. Samma dag som insättning och några dagar framåt var jag jätte hoppfull och kände mig som att jag var i ett lyckorus. Detta avtog mer och mer och är nu mest borta, trist. På onsdag vet vi i alla fall.

• anmaelli
    Englali skrev 2011-04-03 19:31:25 följande:
    I morgon är det äntligen dags för vul och blodprov för min del (efter att fått skjutit upp det en vecka) Hoppas allt är som det ska och jag får börja spruta på tisdag då RMC ringer!
    Jag fick ringa idag och skjuta på mitt vul och blodprov för jag skulle eg dit imorgon, men pga att mensen inte behagat dyka upp så får jag spraya en vecka till. Mår dock väldigt bra så det gör mig inte så mycket, men det är klart man är otålig :) Kan det bli så att man får börja spruta samma dag som de ringer? ojoj... har du planerat ÄP vecka 16 då? Jag blev framflyttad till v 17...
  • Arona79

glimra Usch tycker synd om dig, hoppas allt löser sig.

FRU LILA Tänker på dig och vi håller hårt i tummarna! Det är klart du kommer plusa på onsdag!!

• FRU  LILA

Testade nu på morgonen med, stort minus. Ingen tvekan, kommer upp direkt. Fan och skit!

• g l i m r a

Fru Lila: skit också..

Ringde Rmc nu och jag skulle inte stressa upp mig utan köra på som de sagt och nytt blodprov imon o vul på tors så får vi se. Men hur fan kan man va så trög o göra fel???

Svar på tråden rmc linköping - ivf