Solisan skrev 2010-12-01 12:42:33 följande:
Hej hej, jag har BF den 23feb och bor i täby.
Är 36 har haft svårt att hitta några äldre med barn sedan tidigare på familjeliv. Kan jag vara med här?
Välkommen Solisan!
det är klart att du får vara med! här inne är vi en salig blandning, och det är väl egentligen nästan ingen som faller under kriterierna helt, men det spelar ju absolut ingen roll!
vet inte om du sett det men vi som kan skall ses den 9 dec på vapiano på kungsbron kl 18.00, jag hoppas att du kan komma!
Golden robot, störst?! hahahaa nej du jag är ju beräknad bara två dagar före dig så det räknas nog inte... när jag var hos barnmorskan låg jag på det övre sträcket på kurvan, fast jag hävdar bestämt att hon har mätt fel och lever i min lilla bubbla ett tag till

fast annars så bryr jag mig faktiskt inte så mycket, det flesta runt omkring mig har gått upp mellan 20-30 kg under sina graviditeter, och skulle det barka iväg nu i slutet då får jag väl ut och ta långa promenader med barnvagnen sen!
LadyMy, bra sagt det där att bekräfta barnet i sina känslor, jag brukar visserligen göra det, men ska tänka på det extra mycket nu. Det är bra att bli påmind om sådana viktiga saker. Vi skrattar och gråter om vart annat här hemma. Det är ju inte helt enkelt med en tonåring och en gravid under samma tak, det blir VÄLDIGT mycket hormoner på samma ställe! fast å andra sidan förstår jag henne bättre nu och hon mig också tror jag.. som när man börjar gråta för att det var hål i strumpan eller när man är så arg så man inte vet var man ska ta vägen fast man vet inte riktigt vet varför, ungefär som små barn som lägger sig ner och på marken och skriker, jag FÖRSTÅR dem nu. Fast vi kan skratta åt det också, det tror jag är nyttigt..
börjar känna av foglossningen nu, främst på kvällarna, hur är det med er andra?