Ninus skrev 2010-12-16 15:28:50 följande:
Hahahaha, "en alien"! Stackarn.
Ja vi var på ul idag och jag håller med, man såg bättre på det i v18. Allt var bra iaf, och vi fick bekräftat att det är en liten kille!

Han ligger 3 gram ifrån normalkurvan, så det är ju helt perfekt! Har nojat senaste dagarna om att det ska vara en 10-kilosklump så mycket som jag har ätit, speciellt i början iom illamåendet, men det har ju tydligen inte med det att göra. Tur det...
Hasar omkring härhemma med mitt stödbälte. Kul att höra att du mår bättre Saltgurkan, det ger hopp! Det hade kommit säkert 1,5 dm snö när jag kom hem idag men det får maken ta tag i när han kommer. Inget ont som inte för nåt gott med sig!

Åh, va mysigt m en liten kille! O att allt ser bra ut!
Golden, kommer också satsa på all smärtlindring man kan få. Tycker det gör tillräckligt ont ändå

, fast som tur är minns man det inte efteråt (inte jag vilket fall). Då är man bara lycklig, haha!
Idag hade vi glögg m 5 jämnåriga kompisar till sonen här + föräldrar. Fullt ös, så nu är jag helt slut efter att ha lagat en fiskgratäng. Puh!
Börjar känna mig redo för julen. Granen står klädd till Lillkillens förtjusning. Tog även ner gamla bebis-kläder från vinden i fredags och det verkar som vi har ungefär det vi behöver nu i klädväg. Förutom pyjamas i stlk 50, men ngt vill man ju handla på julrean oxå nu när man är tjockis själv

.
Blir svårt att motivera att jobba nu de sista 3v jag har kvar. Känner att jag behöver ta det lugnt nu och jobbet kommer i sista hand. Har hört så många säga till mig nu att jag ska passa mig för att de fött för tidigt själva när de misskött sig och stressat och tror det börjar bli dags att ta den varningen på allvar. Inte för att det är 100% att det berott på det för dem, men det är egna tolkningar de gjort i efterhand. Så nu blir det att tänka på bebis i första hand, något jag kanske borde gjort tidigare.....