LadyMy skrev 2011-10-06 08:44:46 följande:
Stackare, krya på dig! Ska du springa?
Jag blev förkyld för 2v sen, blev aldrig riktigt sjuk, men har inte kunnat träna. Lite ont i halsen, täppt i näsan o allmänt bara JÄTTETRÖTT. Hoppas du blir frisk fortare!
Tack så mycket, ska försöka ta det lugnt (inte min starka sida) så kanske det inte blir så farligt. Lite svårt att veta vad som är vad också när man inte sovit så mycket....
Ja, jag ska springa Hässelby, ska du med det? Blir mitt tredje 10-km-lopp i höst och jag hoppas på pers, sprang på 46,20 sist och skulle jag klara under 45 så skulle jag bli supernöjd! DÅ var det backigt och Hässelby ska vara flackt och snabbt så vi får se

Springer en del med Friskis & Svettis, det är kanon att springa i grupp då man pressar sig extra, jag är rätt lat på egen hand. Hur går det för dig, du körde på Sats va? Funkar det bra att lämna in Julian? JAg har testat tre gånger, sist (förra veckan) gick det sisådär så jag tror jag väntar tills mammigheten går över innan jag testar igen. De kom inte och hämtade mig men sa att hon varit lite ledsen, och då känns det ju inget vidare avkopplande att träna om man har en ledsen bebis!
Har inte varit utanför dörren än, men måste nog ut fast jag inte har nån större lust, Sigrid gör sitt bästa för att riva lägenheten
JAg hoppas att vi kan göra ett nytt försök att ses nästa vecka i parken! Eller nån annanstans!