• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Moi Mokulat

Vart köper ni era mamma kläder?
    Ska ringa Bm idag och prata om min dumma svampinfektion som inte verkar vilja ge sig, sen
    ska jag fråga om jag kan få göra ett vul.
    har mått så konstigt på senaste tiden. Är livrädd att jag fått MA

• jakeline
    Moi Mokulat skrev 2010-10-14 07:14:03 följande:
    Vart köper ni era mamma kläder?
    Ska ringa Bm idag och prata om min dumma svampinfektion som inte verkar vilja ge sig, sen
    ska jag fråga om jag kan få göra ett vul.
    har mått så konstigt på senaste tiden. Är livrädd att jag fått MA
    jag köpte knappt några förra gången. Bara två par byxor och en tröja. Men då köpte jag på Lindex, men de har tyvärr inga mammakläder längre, vilket är jättesynd för jag gillar verkligen deras kläder annars. HM gillar jag också. Ska köpa nya byxor ialla fall. Har kvar sen förut, men de är ju rätt välanvända... :P Har jag mammabyxor på mig ser jag helt klart gravid ut, men det är mest fett... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • FruMadde4barnTätt

amisej

har mammabyxor, min mage blir svullen rätt tidigt.

• Åsasåsa

Ja usch det är inget roligt med kläder just nu... allt sitter så tight så skulle behöva shoppa lite jag med! Ska unna mig nåt fint efter löning Cool

Annars är mitt tillstånd som vanligt, 6:e veckan med illamående och enorm trötthet. Igår var första dagen jag inte mådde illa på morgonen så hoppas att det vänder nu. Är i v.9+5, inskrivning 26/10.

Hoppas ni får en fin dag, snart är det helg! {#emotions_dlg.flower}

• Muffe80

Mitt illamående verkar inte vilja vända än, men jag kräks dock mindre när jag väl kräks men det är ju lika hemskt för det. Uppe i kanske 3 gånger bara nu på morgonen, lite jobbigt när man är på jobbet....

V 11+3. Inskrivning imorgon

• Jean

Jaha... Ja gick tillbaks for att kopa min bh i en till farg och visst blev de lite mer igen. Skrattande
    Ahh de ar ju sa roligt och de kanns mer verkligt och mysigt. Langtar sa nu pa liten. Ar ocksa mitt uppe i familjebil kopet sa den ska hamtas hem pa tisdag efter UL sa hall tummarna att allt gar bra!!! Fem dagar dit, nedrakning paborjad. =)

Jag kopte jatte skit snygga skinny jeans med san "resar/tyg" midja i dom sitter skit snyggt och ser ut som vanliga jeans om man inte ser resaren. Har ni nagra bra internationella online butiker sa dela garna med er!

• talare
    Muffe80 skrev 2010-10-14 10:19:45 följande:
    Mitt illamående verkar inte vilja vända än, men jag kräks dock mindre när jag väl kräks men det är ju lika hemskt för det. Uppe i kanske 3 gånger bara nu på morgonen, lite jobbigt när man är på jobbet....

V 11+3. Inskrivning imorgon
    jag invigde akut toalettstolen idag, kom bara när jag borstade tänderna i morse. annars har jag inte kräkt någon utan bara mått illa, är i v.10 nu. det sköna med det var faktiskt att illamåendet släppte helt efteråt.
  • Jodi

Har senaste tiden börjat få så ont i ryggslutet och i ena skinkan, värken kommer och går lite under dagen men det är nästan värst på natten , gör svinont att vända sig!
    Nån som känner igen sig? Kan det vara foglossning?

• minya
    hoppar av tråden, inte vart inne på ett tag men haft en del att stå i med allt... 
    vart sparkad i magen av en häst, så fick åka in tyckte bm, även om liten förmodligen var trygg sa hon .
    vart en dryg väntan, jag var inte särskilt orolig som vanligt, mest raslös på sega läkare. 
    Jaja väl där togs de lite prover och kollade med ul, lite snackande och massa dryga studerande, brukar inte säga nej till dom så egentligen eget fel där men de tar ju längre tid när allt ska förklaras, fördelen är att man får höra mer detaljer. 
    därinne var iallafall en sparkande krabat, men jag var inte i 10+6 utan i 15+6 så är lite för "gammal" för denna tråd helt plötsligt, ansluter mig till aprilarna nu

lycka till ni andra