jakeline skrev 2010-10-15 09:25:58 följande:
Jean--> Ischias kan komma extra mycket när man är gravid, jag hade problem med det när jag blev större förra gången. Plus foglossninge... jätteroligt... NOT! :P Men vetekudde får man ju ha, kanske inte direkt mot magen, men för ryggen! jag hade tom det på förlossningen med sonen... sååå skönt.

Ok, kanske ar en harlig blandning.... Gick hos sjukgymnast nar jag blev gravid men fick sluta pga illamaende sa man kanske skulle ga tillbaks och fa lite mer hjalp. Sa manga ovningar som vart pa mage dock. =/ Men natt kan dom val hitta pa. Inte kul om de haller i sig. Ska plocka fram mina vete kuddar ikvall nar jag gar till sangen ar helt beroende av dom annars.... Men ska akta mig for att over varma dom som jag oftast gor.... Bra tips till forlossningen ocksa maste jag komma ihag!
Sofie 79- Kanske man tors bada lite bastu ocksa... Hur ar de med tunnor och span med infektionsrisken, de har jag hort ar de storsta problemet??
En annan fraga med... Jag brukar ga pa massage en gang i veckan men inte gatt sen jag plussa. Nan annan som gar eller vet. Vet att man kan gora gradivitets massage sen pa magen men rygg, fotter osv? Man hor sa manga olika saker fran alla hall att man vet inte vad man kan gora. Listan ar lang....