• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • talare
    Jodi skrev 2010-10-14 16:45:45 följande:
    Har senaste tiden börjat få så ont i ryggslutet och i ena skinkan, värken kommer och går lite under dagen men det är nästan värst på natten , gör svinont att vända sig!
    Nån som känner igen sig? Kan det vara foglossning?
    kan också vara för att ryggen ändras lite under en graviditet, liksom böjer sig svagt med en svank. så har iaf jag tänkt när jag haft lite ont i ryggen.
  • Fröken Löken
    Har senaste tiden börjat få så ont i ryggslutet och i ena skinkan, värken kommer och går lite under dagen men det är nästan värst på natten , gör svinont att vända sig!
    jag vet inte! Vissa säger att man inte kan få foglossning såhär tidigt men jag har ingen aning!

Har oxå ont i svanken emellanåt, mest när jag ansträngt mig å så.... det sitter i en dag eller två med!
  • Fröken Löken
    minya skrev 2010-10-14 17:35:12 följande:
    hoppar av tråden, inte vart inne på ett tag men haft en del att stå i med allt... 
    vart sparkad i magen av en häst, så fick åka in tyckte bm, även om liten förmodligen var trygg sa hon .
    vart en dryg väntan, jag var inte särskilt orolig som vanligt, mest raslös på sega läkare. 
    Jaja väl där togs de lite prover och kollade med ul, lite snackande och massa dryga studerande, brukar inte säga nej till dom så egentligen eget fel där men de tar ju längre tid när allt ska förklaras, fördelen är att man får höra mer detaljer. 
    därinne var iallafall en sparkande krabat, men jag var inte i 10+6 utan i 15+6 så är lite för "gammal" för denna tråd helt plötsligt, ansluter mig till aprilarna nu

lycka till ni andra 
    vad spännande och vilken tur att krabaten är okej!!!

Lycka till med aprilbebben, skriv här när du fått sen så vi kan bli lite bebissjuka!! :)
  • Hoping11

stort grattis :D Vi är oxå beräknade till Juni.. fick missfall i augusti :S så kanväl inte rikitgt slappna av än förrän iaf de 12 veckorna har gått :)

• Friida11
    Känner precis igen mig! Har exakt samma problem med just den smärtan spec på nätterna eller när jag sitter och ska resa mig upp efter ett tag FY SATAN vad ont det gör!!! Men jag tror det är ishias hos mig burkar visa sig så sen kan det ju vara början till foglossning man kan få det väldigt tidigt i en graviditet!
  • Moi Mokulat
    jakeline skrev 2010-10-14 09:21:53 följande:
    jag köpte knappt några förra gången. Bara två par byxor och en tröja. Men då köpte jag på Lindex, men de har tyvärr inga mammakläder längre, vilket är jättesynd för jag gillar verkligen deras kläder annars. HM gillar jag också. Ska köpa nya byxor ialla fall. Har kvar sen förut, men de är ju rätt välanvända... :P Har jag mammabyxor på mig ser jag helt klart gravid ut, men det är mest fett... :P
    jag köpte bara 1 par byxor sist. Men när jag avr som tjockas hade jag klänning och kjol.
    men nu måste jag köpa några. Börjar redan få problem.
  • Moi Mokulat
    hoppar av tråden, inte vart inne på ett tag men haft en del att stå i med allt... 
    vart sparkad i magen av en häst, så fick åka in tyckte bm, även om liten förmodligen var trygg sa hon .
    vart en dryg väntan, jag var inte särskilt orolig som vanligt, mest raslös på sega läkare. 
    Jaja väl där togs de lite prover och kollade med ul, lite snackande och massa dryga studerande, brukar inte säga nej till dom så egentligen eget fel där men de tar ju längre tid när allt ska förklaras, fördelen är att man får höra mer detaljer. 
    därinne var iallafall en sparkande krabat, men jag var inte i 10+6 utan i 15+6 så är lite för "gammal" för denna tråd helt plötsligt, ansluter mig till aprilarna nu

lycka till ni andra 
    Vad skönt att de var okej. Håll dig borta för dumma hästar!
  • Jean

lycka till ni andra 
    Vilken tur att allt var okej! Skont att fa hoppa fram 5 hela veckor.... Skrattande Lycka till!
  • Jean
    Jag har haft ont senaste veckan i vanstra ryggslutet/skinkan och efter att ha jobbat idag sa har jag ont i bada. Gor verkligen ap ont. Har haft problem med ischias tidigare sa jag tankte inte ens att de kunde ha med bebben att gora. Men de kanske de har?!
    Stod i varm dusch nar jag kom hem och de hjalpte lite, man far va inte ha varm vete kudde pa? Man far ju inte over hetta sig sjalv...
  • Muffe80

Får man duscha med jättevarmt vatten?

tänkte ställa frågan till bm idag, men hon kanske dumförklarar mig