FruganH skrev 2010-10-17 09:22:36 följande:
Hej alla!
Hur mår ni som närmar er slutet av v 12. Är i v 11+5 idag och det känns som att illamåendet har blivit värre. Mår illa i princip hela dagarna, dock inte så illa att det känns som att jag ska spy (tack och lov). Men blir så trött på att må illa konstant. Det gör inte direkt mitt humör bättre..
Tröttheten är också kvar och jag känner mig nästan helt apatisk. Orkar ingenting. Fattar inte hur jag ska orka jobba imorgon, då kommer stressnivån vara på max också (och fortsätta hela veckan)

Ursäkta allt gnäll, men behövde nog få ur mig lite tror jag..
Nu är det iallafall frukost och sen promenad i solen (och kylan) med vovven.. Får se om det hjälper mot mitt dåliga humör...
FrokenHanna, vet inte om du laste mitt inlagg tidigare men honung pa rostat brod i sangen innan du gar upp pa morgonen ska hjalpa dom flesta i och med att honung (glucose) ska balansera ut hormonen ostrogen i kroppen som gor att man mar daligt. Ligg bara stilla och be din partner fixa. De ar viktigt att hala huvet stilla nar man mar illa, i inre orat sa startar namligen all "motion sickness" sa som sjosjukla mm. Sockerbitar under dagen nar man inte har honung kan ocksa hjalpa... All denna info kommer fran min svarfar som ar lakare.
Sjalv ater jag mannagryns grot till fukost nu nar jag mar battre med socker och kanel pa och de mar jag toppen av kanske ar de sockret...?! Hoppas du mar battre snart.