skalbagge skrev 2010-11-21 15:01:51 följande:
Åh jag börjar bli så himla nervös inför RUL!!!! 2 december närmar sig med stormsteg, kul, spännande men också jättenervöst!!!
Någon mer som är nervös inför RUL?
Jag får såna jobbiga tankar ibland, tänk om inte allt är som det ska!!
Skulle vara skönt att höra hur ni andra känner?
jag ska på RUL nu på fredag, är så spännande, väldigt nervöst och lite små rädd är man väl också att de inte ska stå rätt till men så kan man ju inte tänka hela tiden, klart att den kommer vara frisk och de kommer se ut som de ska.. men gud så nervös jag börjar bli.. vet ju hur de går till då jag har en dotter sen tidigare.. men nervös är jag ändå och lika spännande är de så klart.
ska bli kul för sambon min också eftersom att de är hans första, han är nog lite nervös han med sa till honom igår att på fredag gäller de, de ändå han fick fram var - A jävlar... haha vilken reaktion:D
De här med att känna sparkar och så tycker jag är skit svårt, ligger i balnd och står i bland och känner lite på magen bara håller handen där för att se om jag känner något men är alltid lika osäker, och jag känner inte direkt nå "fladder" heller så jag tycker de är svårt längtar tills man börja känna den lilla/lille där inne ordentligt så de verkligen känns som om att man har något där, för nu känner jag mig mest otymplig men nog har jag fått den där kulan allt, rund som ett klot är den:D hehe