• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Jean
    FruMadde4barnTätt skrev 2010-11-24 14:11:44 följande:
    Jean
    skönt att allt var bra, grattis till pojken i magen!
    Tack! =)

Inskrivning pa varat utvalda sjukhus igar. Allt blir bara mer och mer verkligt! Lite laskigt med all info om forlossningen... Kommer nog mer sen nar man ska ga pa helgkurserna. Lite tidigt att bli nojjig redan.
    Underbart trevlig BM!
  • natalieh

Yeeyh!! Skönt med alla som blivit flyttade ett par dagar, jag blev tvungen att få ett extra ul igår för mina smärtor och då blev jag flyttade 3 dagar tillbaka :) men Gud vad skönt det var att se de lilla huvudet och en hand åsså såklart de lilla hjärtat!! Så nu har jag förstått att jag är GRAVID :)

• Sofi 79

Besöken hos BM blir tätare när det finns mer för henne "att göra". I början finns ju ingen mage att mäta, inget RUL att basera sig på och man brukar ju som sagt vänta lite med hjärtljuden. Då kan det ju räcka med att veta att man får ringa om man mår dåligt eller undrar över något.
    Sen, vart efter magen växer, blir det tätare med besöken.
    Sist hade jag mitt andra besök i typ vecka 22 och sen tror jag vi sågs var tredje vecka, varannan vecka och mot slutet varje vecka. Då mäter man magen, kollar blodprover, väger och lyssnar på hjärtljuden. Samt mot slutet känner hur bebisen ligger.
    Så lugn, du kommer att hinna med massor med BM-besök  

• Theresehh

Hei.

Tenkte jeg skulle henge meg på her Glad Har termin 25 mai. Bor i Karlstad.

Er det noen fler fra karlstad her tro??

• jakeline
    Lovelyness skrev 2010-11-25 11:01:58 följande:
    På tal om det, var bor alla i tråden?

Jag bor i Sthlm, söderförort
    Jag bor utan för Norrtälje
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Hiavatha

Bor i Hyvinkää, Finland. Någon mer som bor här?

På tal om UL, så gjorde vi några tidiga VUL i v 6+5 och 7+5, pga blödningar, men de fick göras privat annars fick vi inte. Men det var otroligt skönt att få se att allt såg bra ut. Kunde se lill-hjärtat slå och allt!! Solig
    Sen blev det inskrivning i v 8+0. KUB var v 11+5, sedan lyssna på hjärtljuden v 12+2. Och här är vi nu (v 16+1). Nästa möte med MB blir i v 16+5 och UL v 19+5 (20 dec).

• JosefineK

Jag bor i Italien men kommer fràn Gòteborg urprungligen.