• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Lovelyness

Jag har inte märkt något på någon av mina 3 miljoner leverfläckar, får väl se om det kommer...

Annars tror jag att jag känner av foglossning nu. Har ont liksom under magen på båda sidorna och det strålar ut i ena ljumsken. Riktigt oskönt, håller tummarna för att det försvinner och inte blir värre.

Har ni halsbränna förresten? Jag har det varje dag nu för tiden

(Ursäkta gnället haha)

• EvaChristina

Hoppar på här igen! Jag har bf 8 maj enligt min beräkning. Får se vad ul:et säger om två och en halv vecka...

Jag har inte märkt något med leverfläckarna/födelsemärkena.
    Däremot halsbränna, får det på natten/morgonen efter om jag äter för sent.

• Jodi
    Theresehh skrev 2010-11-26 17:37:32 följande:
    jeg må bare spørre hva  leverfläckar er?
    Är du från Norge? I sånt fall är det muldvarp (enligt google translate).
  • jakeline
    Lovelyness skrev 2010-11-26 18:04:12 följande:
    Jag har inte märkt något på någon av mina 3 miljoner leverfläckar, får väl se om det kommer...

Annars tror jag att jag känner av foglossning nu. Har ont liksom under magen på båda sidorna och det strålar ut i ena ljumsken. Riktigt oskönt, håller tummarna för att det försvinner och inte blir värre.

(Ursäkta gnället haha)
    ja till och från. Men ännu inte ohanterbart. I slutet av föra graviditeten levde jag på Gaviscon, smakar päck men hjälper nästan direkt.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • FruganH
    Lovelyness skrev 2010-11-26 18:04:12 följande:

(Ursäkta gnället haha)
    Har också halsbränna i princip varje dag.. mindre kul..
  • talare
    Jodi skrev 2010-11-26 18:16:27 följande:
    haha det kan det inte vara om man googlar "muldvarp" då får man en massa bilder på mullvadar! ;D
    leverfläck är en pigmentering på huden.
    en prick som kan vara i varierande storlek lite brunare eller mer rosa än resten av huden.
    www.nyheterna.net/var/ostran/storage/images/nyheterna/nyheter/oskarshamn/prickdagen_oeppen_foer_dem_som_vill_kolla_sina_hudflaeckar/layout1_1_pdl26leverflajm_jpg/4473720-1-swe-SE/layout1_1_pdl26leverflajm_jpg_small.jpg
  • Fröken Löken

Har legat i sängen i stort sett hela dagen idag, skulle göra massa ärenden på byn men fick sån yrsel så jag vågade inte köra. Känns lite bättre nu men tror jag har mastodont-förkylningen Allan p G :(

Annars mår jag hyr bra som helst, häromdagen var jag ute på promenad i snön i en och en halv timme! Helt underbart! Älskar att gå i snön! kanske jag orkar ta en liten promenix ikväll, behöver frisk luft!

• Theresehh
    Jodi skrev 2010-11-26 18:16:27 följande:
    ja er fra Norge :) haha , har ikke hørt om muldvarp heller..men skal sjekek det ut ;)

takk!
  • Theresehh
    talare skrev 2010-11-27 10:37:46 följande:
    haha det kan det inte vara om man googlar "muldvarp" då får man en massa bilder på mullvadar! ;D
    en prick som kan vara i varierande storlek lite brunare eller mer rosa än resten av huden.
    www.nyheterna.net/var/ostran/storage/images/n...
    Takker :D
  • Theresehh
    talare skrev 2010-11-27 10:37:46 följande:
    www.nyheterna.net/var/ostran/storage/images/n...

AHA..så det er det vi kaller føflekker?! ser i allefall så ut.
    Men kommer dette oftere når man er gravid? Har aldri hørt om dette før, så det var intresant :)