• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    barbabelle skrev 2011-01-07 18:16:51 följande:
    Krypningar i benen har jag inte fått ännu... när får man det? tidigt, mitten eller senare i graviditeten? måste vara jobbigt och kan tänka mig att man blir tokig av det..!
    man måste inte få det, men det är inte ovanligt. Så var glad att du sluppit. 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • FruMadde4barnTätt

Fröken Löken

vad roligt! det gick snabbt!

ja jag är lite orolig att det ska gå för fort här med. Får vara väl förberedd, och åka in direkt.

• down under

Oj..missade  visst sista bilden och texten..

Var på 3d ultraljud idag igen och fick en till liten glimt av min lilla prinsessa där inne i magen..
    Så kul att se! V 22+3

Vanliga 2d bilder från i dag i tidigare inlägg..  gulligt näv och fot avtryck!

Nedan 3D bild... vilken skillnad!

• FruMadde4barnTätt

down under
    vilka tydliga och fina bilder på prinsessan!
    vad roligt att få en sån 3 D bild, jättefin!

• Vix

Fröken löken: Härligt att allt gick bra

När jag fick mitt första barn tog det lång tid. När nummer två skulle komma så åkte min man med vår äldste son till mormor och morfar strax efter 14 tiden och strax efter 15 åkte vi till förlossningen. Blev inskriven 15:35 och 16:47 är han född. Var öppen 4 cm när jag kom in så det gick undan för mig när jag väl var där Fick sitta i sittbadkar och andas lustgas= underbart Min mamma trodde jag skämtade när jag ringde och sa att det var klart Hon har den här gången sagt att jag måste åka in snabbare  annars så kanske blir det för mig som din vän

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Nojnen

Down under: Vilka fina bilder. Jag hoppas på ett 3D ul nästa gång vi ska på ul i mars. Då är jag i vecka 32.

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Kottemor
    Down uder, fina bilder!

Fröken löken: Vad skönt att allt gick bra, ibland går det snabbt :o)

Jag är rädd för att denna förlossningen kommer gå snabbt, har fött mina andra två i ett rasande tempo nämligen.
    När den äldsta föddes sattes jag igång pga blödning, efter 1tim 15 minuter är sonen född. Allt gick för snabbt och varken jag eller sonen hann med, fick förlösas med sugklocka då sonens andning gick ner ordentligt. Hela rummet var fyllt med BM och läkare som hjälpte sonen ut.

Andra gången startade det spontant men vattenavgång hemma, 2 timmar senare är sonen född. Kan berätta att det var tajt att hinna få hit barnvakt och sen färdas till BB, när jag kom fram till BB kunde jag knappt stå på benen pga. kraftiga värkar. Lutade mig längs väggarna när värkarna kom och tog mig sakta in på ett rum. BM som förlöste mig hann knappt säga hej och välkomna innan det var dax för liten att komma till världen

Så jag är lite rädd för hur det kommer bli denna gången, föda hemma är jag inte intresserad av
  • FruganH

Down under - Verkligen superfina bilder! Funderar också på 3D-UL Glad Får se hur det blir.