Moi Mokulat skrev 2011-02-17 13:58:55 följande:
Fick ingen havandeskaps penning. Är det ens värt att ompröva?
Chefen skrev annat än jag gjorde med vikten. Så de störs sig på det.
Det tror jag det kan vara..en vän till mig fick avslag på första ansökan, det var oxå någt med hennes ansökan o chefens. Sen var ju iofs hennes chef väldigt förvånad över att hon inte fick HP Så de gjorde en ny ansökan o den gick igenom. Vad jobbar du med???
barbabelle skrev 2011-02-17 14:05:06 följande:
Varit hos BM igen... Allt såg bra ut!
Går in i vecka 30 (29+0) imorgon. Jisses, vad det närmar sig... Spännande!! :)
Hittills har jag gått upp 7 kg sen inskrivningen.
SF mått 28 cm, normalt och växer som det ska. Skönt! :)
Hjärtljudet, det tog lite längre tid idag eftersom bebisen var för vild att hjärtat slog i en rasande fart när jag låg på rygg, så bad BM att jag skulle ligga på sidan istället. Efter en stund slog hjärtat till det normala. Phuu. BM sa till och med att det måste vara en vildis därinne och jag nickade instämmande!! Det är h*n varjedag!!
Blodtrycket såg även bra ut, glömt hur mycket det var, grr. Nästa gång jag ska dit den 7e mars då ska jag se till att skriva ner allt sen inskrivningen. Blodsockret låg på 5.5 och det såg även bra ut.
Har du inte fått en egen liten lapp som de skriver i var gång du är där..här får man en egen liten "jornal" som de fyller i allt sånt på...Det är bra för då kan man själv följa med på ett annat sett o det är roligt att jämföra med andra..