FruganH skrev 2011-04-06 07:06:04 följande:
Jean: Spännande! Hänt något mer?
Inget har hant sen sist, fortfarande lite ont i nedre delen av magen fran och till. Kanske ar vanligt nar dom ar sa pass langt ner?! Mycket SD eftersom magen ar hard typ hela tiden. Funderar lite pa om mitt urin ar lite gronaktigt ocksa, typ som lime fargat.... Verkar ju inte normalt. Ska vara hemsk och fraga mannen min nar han kommer hem om en timme. Dom hade sa fullt pa BB sa de blir nog ko att komma in och fa sig kollad dar. Annars lakarn imorgon kl ett med UL. Snart, snart, snart..... Har vi dom sma i vara armar pa ett eller annat satt.
Hoppas du far veta mer idag om du blir kvar och vad dom har planerat for dig. Kommer din sambo och halsar pa under dagen sa du far lite sallskap? Kan ju vara skont att fa dit lite saker hemifran om du ska vara kvar sa du kan kanna dig lite bekvam med egna saker.
Karln min var sa sot imorse innan vi akte in att han packade klart vaskan och la in dom i bilen utifall... Han tankte om de skulle vara meconium (vet inte vad de heter pa svenska, babyns avforing) i eventuellt foster vatten sa kanske dom skulle satta igang eller sa. Nu verkar de ju inte vara natt alls at de hallet men de var sott nar han for runt och packa. Bra ovning kanske!!! =)
Hoppas du far en bra dag och lite klarhet i vad som ska handa!