skalbagge skrev 2011-05-01 17:29:31 följande:
Igår den 30/4-2011 klockan 11:24 kom vår lilla Edvin till världen

.
Han är helt underbar vår lilla prins, vi är helt trollbundna av hans närvaro
3280 gram och 49 cm
Återkommmer med bild imorgon när vi kommer hem.
/ Lyckligare än lyckligast
GRATTIS!!! Så underbart, så glad för din skull!
Cassie: Lycka till imorgon, ska tänka på er! Det kommer gå toppen, tänk imorgon snusar du bebis

Angi07 skrev 2011-05-01 15:27:29 följande:
Håller tummarna på att din bebis kommer nu! min slempropp lossnade när jag var på förlossningen i fredags två timmar innan bebisen föddes.
Tack, håll dom hårt

Det har varit lugnare i magen idag men absolut har det inte upphört helt. Tror jag har minst ett par dagar till, jag tycker den 7 maj känns som en bra dag

Maruid skrev 2011-05-01 13:09:19 följande:
Jag blev dålig helt plötsligt i torsdags kväll. Illamående, trött, nästan lite feberkänsla dock inget som visade sig på tempen. Dessutom jättedålig i magen så jag låg i soffan i princip hela fredagen. Igår var det bättre men då jag var hos mamma tittade hon på mig och konstaterade att jag inte riktigt mådde som jag brukar vilket var helt sant. Känner mig fortfarande lite märklig och lätt illamående. Vet inte om det har med graviditeten att göra eller om det är någon sorts influensa eller liknande men hade det inte såhär alls förra gången i alla fall.
Cassie och Jean: Lycka till ni båda! Det känns galet konstigt att bebisarna nu formligen kommer på löpande band här! Hoppas det går jättebra för er och vi väntar på att få höra mer hur det har gått!
Jag har också känt mig sjuk i veckan, fick tom. ringa hem mannen i fredag för jag klarade inte av att vara uppe och ta hand om sönerna. Jag var helt slut, kände mig så sjuk och hade feberkänsla och matthet i hela kroppen. Men redan igår kände jag mig bättre men hade ju pinvärkar heeela dagen. Jag kallar dom pinvärkar eftersom jag fortfarande inte har åkt in, så riktiga kan dom omöjligtvis vara!
Idag mår jag bättre i hela kroppen, har tom. varit ute en runda på åkgräsklipparen och klippt gräs. Kände mig dock ganska osmidig på den när jag skulle av och på.. haha!!