• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Jean
    natalieh skrev 2010-09-14 09:46:05 följande:
    Jag plussade igår:) längtan har varit låååång men äntligen!! BF 20 maj :)
    Grattis!!! =) Visst kanns de saa harligt!!
  • jakeline
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Dezert Roze -  BF3 maj, 2:a välsignelsen Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet LillEm Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Barbabelle - BF 9 maj, första barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet. Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet Anna8505 - BF 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Ewima - Bf 16 maj, 2:a barnet emeliemarietherese - Bf 16 maj, 2:a barnet Annizen1 - Bf 17 maj, 1:a barnet Kevin Molly - Bf 20 maj, 4:e barnet LadyA01 - Bf 24 maj, 1:a barnet
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • annaj84
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Dezert Roze -  BF3 maj, 2:a välsignelsen Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet LillEm Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Barbabelle - BF 9 maj, första barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet. Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet Anna8505 - BF 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Ewima - Bf 16 maj, 2:a barnet emeliemarietherese - Bf 16 maj, 2:a barnet Annizen1 - Bf 17 maj, 1:a barnet Kevin Molly - Bf 20 maj, 4:e barnet LadyA01 - Bf 24 maj, 1:a barnet

Tar bort mig från listan. Började blöda igår och ul visar att det inte finns kvar något av graviditeten. Jag önkar er alla lycka till och håll en tumme för mig att vi snart + ar igen :)
  • gosensgos
    annaj84 :

Beklagar....
    Ledsamt...
    Men håller bägge tummarna för dig/er att ni snart + igen!! 
  • Fröken Löken

nu ser tråden helt koko ut igen!!! Är det hos er med??

Kan inte fatta att jag går in v 8 idag!!!!!! 7+0... känns HELT overkligt...

har verkligen lyckats att inte tala om det för någon på jobbet med :)

Imorse kände jag mig inte alls pigg på att åka till jobbet, mådde illa och fick gå på toa två gånger innan jag åkte och det är inte alls normalt för mig!
    Man kan ju inte veta heller om det är grav eller om det är en magsjuka som är på G!?

Förhoppningsvis är det ju grav, HATAR magsjuka!!!!!!!

Nu känner jag mig lite bättre, men har en såndär konstig huvudvärk, en sån som inte spelar någon roll vad man gör för den försvinner inte!! Men det går väl om till jag blir gift ;)

Hoppas det är bra med er andra idag!

• gosensgos
    Fröken Löken skrev 2010-09-14 11:57:53 följande:

Imorse kände jag mig inte alls pigg på att åka till jobbet, mådde illa och fick gå på toa två gånger innan jag åkte och det är inte alls normalt för mig!
    Man kan ju inte veta heller om det är grav eller om det är en magsjuka som är på G!?

Nu känner jag mig lite bättre, men har en såndär konstig huvudvärk, en sån som inte spelar någon roll vad man gör för den försvinner inte!! Men det går väl om till jag blir gift ;)

Min tråd funkar

Härligt du ligger fortfarande en dag före mig! hehe

Jag går in i vecka 8 i morgon, fantastiskt.
    Jag har dock varit "tvungen"att berätta för mina två närmaste arbetskamrater.. Jag har mått så illa att det faktiskt inte gått att dölja.  Den ena har misstänkt det, den andra frågade rakt ut igår.  Eftersom jag inte kan ljuga eller ens hitta på och stå för en nödlögn, så svarade jag som det var.
    Fick gå hem från jobbet igår pga att jag kräktes, detta eftersom jag arbetar med livsmedel och inte har berättat för någon. Sen är jag ju inte 100 säker på att det är med anlendning av grav..
    I morgon måste jag berätta för min chef, jag behöver kortare pauser, oftare, för intag av fast föda, annars kommer jag inte klara av att arbeta som läget är nu.
    Tidigt UL (vaginalt?) på måndag.  Sen är det fritt fram att berätta, om allt ser bra ut där.
    Hoppas på det

Hur mår ni andra idag?
  • jakeline
    Fröken Löken skrev 2010-09-14 11:57:53 följande:

nej här ser det normalt ut? Kanske har med webbläsaren att göra?

Jag har en bra dag. inte för mycket illamående eller annat. Så det är skönt. Ringde BM för att beställa inskrivningstid, men tji fick jag, de hade stängt tills på måndag. Kändes lite snopet. :P Men men, det är ju ingen panik ännu känner jag.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Misswiren

Hej alla.

Idag fick vi se vår plutt och ett hjärta som slog så fint!! Allting såg jättebra ut och beräkningen kastade mig tillbax 2 dagar. Så ska ändra BF när jag kommer hem, sitter med iphone på Ikea nu. Ska äta en bit god mat med sonen, syster och hennes barn.
    Är sååå lycklig just nu.

• gosensgos
    Misswiren skrev 2010-09-14 12:50:18 följande:
    Hej alla.

Idag fick vi se vår plutt och ett hjärta som slog så fint!! Allting såg jättebra ut och beräkningen kastade mig tillbax 2 dagar. Så ska ändra BF när jag kommer hem, sitter med iphone på Ikea nu. Ska äta en bit god mat med sonen, syster och hennes barn.
    Är sååå lycklig just nu.

Så roligt!!!!
Svar på tråden BF maj 2011