• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    Misswiren skrev 2010-09-14 12:50:18 följande:
    Hej alla.

Idag fick vi se vår plutt och ett hjärta som slog så fint!! Allting såg jättebra ut och beräkningen kastade mig tillbax 2 dagar. Så ska ändra BF när jag kommer hem, sitter med iphone på Ikea nu. Ska äta en bit god mat med sonen, syster och hennes barn.
    Är sååå lycklig just nu.

vad skönt!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Fröken Löken
    gosensgos skrev 2010-09-14 12:08:20 följande:
    Min tråd funkar

Härligt du ligger fortfarande en dag före mig! hehe

Jag går in i vecka 8 i morgon, fantastiskt.
    Det är ju lite roligt!!

Får vi se om det blir så vid fördseln med :)

I eftermiddag har jag mått riktigt kasst... jag mår inte så illa att jag måste kräkas, mer som att jag åkt för mycket karusell... Jag känner att jag bara vandrar runt runt och dricker vatten...

Vi hoppas att det går över under kvällen!!
  • Lovelyness

Fröken Löken: Enligt den metoden ska jag få en flicka, vi får se hur många av oss det stämmer på... :)

• ljusgläntan3030

den här tråden ser knas ut hos mig med, vet inte varför, andra trådar ser ok ut.

kul för er som fått se den lilla på ultraljud!! längtar till mitt...

Fröken Löken enligt den kalendern ska jag få en tjej men min sambo tror att det är en kille..hihi

någon som redan känner på sig vilket kön?

~ Bf 12 maj 2011 ~
  • Therre
    Fröken Löken skrev 2010-09-14 17:03:46 följande:
    hittade den här roliga i en annan tråd... ni kanske redan har testat men det hade varit kul å se om det stämmer!!

man kan testa med någon uråldrig kinesisk metod om man ska få en flicka eller pojke...

www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka...
    Jag har redan provat den och enligt den så ska jag få en flicka och de känns lite som de innan jag kollade via den där så man får väl se om de stämmer och om jag kan lita på min magkänsla.
    När jag väntade barn första gången så var jag helt säker på att de skulle bli en tjej medan ALLA andra (och då menar jag verkligen alla) sa att de skulle bli en pojke, men alla hade fel utom jag så man får väl se om de stämmer denna gång med:D
  • FruganH
    Grattis till alla nya pluss! Glad Det verkar som att vår BIM-lista växer på sig ordentligt!
    Hoppas alla mår okej trots alla gravsymptom!
  • Tid för barn 75

Oj, vad aktiv denna tråd är, hinner ej med i svängarna - men det beror väl på att jag är en trög oxe

ljusgläntan3030 skrev 2010-09-14 18:07:42 följande:

den här tråden ser knas ut hos mig med, vet inte varför, andra trådar ser ok ut.

kul för er som fått se den lilla på ultraljud!! längtar till mitt...

Fröken Löken enligt den kalendern ska jag få en tjej men min sambo tror att det är en kille..hihi

någon som redan känner på sig vilket kön?

Hmm, jag VET att det blir en tös. Är helt säker. Många töser i släkten och en känsla bara... har redan en underbar dotter på 1 år och under den graviditeten var jag inte bombsäker förrän 2 v före förlossningen. Då bara visste jag. Men nu är jag i vecka 7 och vet redan att det måste vara en till liten mirakeltös. Vi har dessutom gjort IVF (FET) och det sägs att det oftare blir flickor då, att de äggen är mer 'överlevnadsdugliga' - om det kan stämma?
    Fröken Löken skrev 2010-09-14 17:03:46 följande:
    hittade den här roliga i en annan tråd... ni kanske redan har testat men det hade varit kul å se om det stämmer!!

man kan testa med någon uråldrig kinesisk metod om man ska få en flicka eller pojke...

www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka...
    Jaha, då blev det bekräftat igen: En tös! Fast , nej jag tror inte på sånt om jag ska vara ärlig
Svar på tråden BF maj 2011