Oj, vad aktiv denna tråd är, hinner ej med i svängarna - men det beror väl på att jag är en trög oxe 
ljusgläntan3030 skrev 2010-09-14 18:07:42 följande:
den här tråden ser knas ut hos mig med, vet inte varför, andra trådar ser ok ut.
kul för er som fått se den lilla på ultraljud!! längtar till mitt...
Fröken Löken enligt den kalendern ska jag få en tjej men min sambo tror att det är en kille..hihi
någon som redan känner på sig vilket kön?
Hmm,
jag VET att det blir en tös. Är helt säker. Många töser i släkten och en känsla bara... har redan en underbar dotter på 1 år och under den graviditeten var jag inte bombsäker förrän 2 v före förlossningen. Då bara visste jag. Men nu är jag i vecka 7 och vet redan att det måste vara en till liten mirakeltös. Vi har dessutom gjort IVF (FET) och det sägs att det oftare blir flickor då, att de äggen är mer 'överlevnadsdugliga' - om det kan stämma?
Fröken Löken skrev 2010-09-14 17:03:46 följande:
hittade den här roliga i en annan tråd... ni kanske redan har testat men det hade varit kul å se om det stämmer!!
man kan testa med någon uråldrig kinesisk metod om man ska få en flicka eller pojke...
www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka...Jaha, då blev det bekräftat igen: En tös! Fast , nej jag tror inte på sånt om jag ska vara ärlig