• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 17:46:53 följande:
    Rätta mig om jag har fel, men är inte det exakt samma sak pedofiler brukar inbilla sig? Att det är ett ömsesidigt förhållande på lika villkor etc.

Bara av nyfikenhet skull...anser du att det finns en gräns där det inte är ok? Var går den? är en 12 åring lovligt? En 14 åring utan mens och bröst, eller kanske en tidigt utvecklad fullt fertil 10 åring med mens och bröst?
    Inbilla sig? Nej, jag är inte pedofil bara trötsamt när folk ständigt ska blanda ihop två helt olika teman under samma banner. 
    jag har inte inbillat mig mitt förhållande, visserligen har minnen bleknat lite men vad jag minns så fick vi båda två ut nått från den och hade mycket roligt tillsammans.

Gränsen? Vilken gräns? Alla utvecklas individuellt så några fasta gränser kan jag inte riktigt sätta.
    Vad är det man säger, det krävs två för att dansa.
  • lennartsdotter
    end of days skrev 2010-08-26 17:59:10 följande:
    Inbilla sig? Nej, jag är inte pedofil bara trötsamt när folk ständigt ska blanda ihop två helt olika teman under samma banner. 
    jag har inte inbillat mig mitt förhållande, visserligen har minnen bleknat lite men vad jag minns så fick vi båda två ut nått från den och hade mycket roligt tillsammans.

Gränsen? Vilken gräns? Alla utvecklas individuellt så några fasta gränser kan jag inte riktigt sätta.
    Nej, när det är ett barn och en vuxen som dansar räcker det med en vuxen som styr...
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 17:59:10 följande:

Så det du säger är att det inte finns nån gräns alltså. Det är helt ok om en välutvecklad 10 åring inleder en sexuell relation med en 65 åring.....Så länge de har kul ihop? Eller?
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 18:03:03 följande:
    Så det du säger är att det inte finns nån gräns alltså. Det är helt ok om en välutvecklad 10 åring inleder en sexuell relation med en 65 åring.....Så länge de har kul ihop? Eller?
    Ser du inget annat än siffror?
    Tvivlar starkt att en tio åring skulle vilja inleda nått med än man äldre än farfar.
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:07:22 följande:
    Ser du inget annat än siffror?
    Tvivlar starkt att en tio åring skulle vilja inleda nått med än man äldre än farfar.
    Men om hon ville det? Skulle det vara ok för farfar att sätta på henne då?
  • end of days
    lennartsdotter skrev 2010-08-26 18:02:01 följande:
    Nej, när det är ett barn och en vuxen som dansar räcker det med en vuxen som styr...
    Det kanske räcker för dig men det fungerar mycket bättre när man tar hänsyn till sin partner i ett förhålande Flört
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 18:10:07 följande:
    Men om hon ville det? Skulle det vara ok för farfar att sätta på henne då?
    Jag försöker hålla mig på ett realistiskt plan här, ser helt enkelt inte det hända framför mig.
    Tonåringar som ger sig på äldre partners däremot är vardagsmat.
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:12:29 följande:
    Jag försöker hålla mig på ett realistiskt plan här, ser helt enkelt inte det hända framför mig.
    Tonåringar som ger sig på äldre partners däremot är vardagsmat.
    "ger sig på" Jeeezzzeee.....det du menar är givetvis att unga flickor som börjar upptäcka sin sexualitet, spelar ut dem gentemot vuxna som är menade att vara säkra, som ska sätta stopp, men som istället sätter på dem.

För mig ter det sig lika orealistiskt att en 13-14 åring skulle vara intresserad av en kärleksrelation med en 48 åring, som du anser det vara att en 10 åring skulle vilja ha en sexuell relation med en 65 åring. Jag kan svara att jag inte anser det ok, i nåt av fallen även om barnet "vill"

Varför kan inte du också svara på om du anser att det skulle vara ok för en 65 åring att inleda en sexuell relation med en välutvecklad menstruerande 10 åring med stora bröst om hon nu ville det?
  • end of days
    Queenie70 skrev 2010-08-26 18:17:20 följande:
    "ger sig på" Jeeezzzeee.....det du menar är givetvis att unga flickor som börjar upptäcka sin sexualitet, spelar ut dem gentemot vuxna som är menade att vara säkra, som ska sätta stopp, men som istället sätter på dem.

För mig ter det sig lika orealistiskt att en 13-14 åring skulle vara intresserad av en kärleksrelation med en 48 åring, som du anser det vara att en 10 åring skulle vilja ha en sexuell relation med en 65 åring. Jag kan svara att jag inte anser det ok, i nåt av fallen även om barnet "vill"

Varför kan inte du också svara på om du anser att det skulle vara ok för en 65 åring att inleda en sexuell relation med en välutvecklad menstruerande 10 åring med stora bröst om hon nu ville det?

Jag menar det jag skrev, varken mer eller mindre.

Det handlade inte om en 48 åring, om du nu ska haka upp dig på siffror, är lite faktafel i artikeln.
    Det handlade om en 37 åring, det handlade heller inte om kärleksrelation utan mer om sexrelation.

För att det är inte ett dugg realistiskt att en tonåring skulle inleda en sexrelation med en man som inte kan få upp den. om man ska vara rak med orden.
    Folk som inleder relationer med varandra gör det dels på grund av attraktion dels på grund av känslor eller bara för att uppfylla "ett syfte", tror inte att en tonåring är speciellt intresserad att byta blöja på sin "man"

• Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:26:20 följande:

Jag menar det jag skrev, varken mer eller mindre.

Det handlade inte om en 48 åring, om du nu ska haka upp dig på siffror, är lite faktafel i artikeln.
    Det handlade om en 37 åring, det handlade heller inte om kärleksrelation utan mer om sexrelation.

För att det är inte ett dugg realistiskt att en tonåring skulle inleda en sexrelation med en man som inte kan få upp den. om man ska vara rak med orden.
    Folk som inleder relationer med varandra gör det dels på grund av attraktion dels på grund av känslor eller bara för att uppfylla "ett syfte", tror inte att en tonåring är speciellt intresserad att byta blöja på sin "man"

Jag vet faktiskt inte vad du menar så du får kanske vara tydligare. Skulle det under några omständigheter vara ok för en 65 åring....eller för all del...en 37 åring att inleda en sexuell relation med en välutvecklad 10 åring som ville det? Det är väl ingen jättesvår fråga att svara ja eller nej på?

Vad det gäller "syften" då....Enligt min erfarenhet så är väldigt ofta "syftet" för en mycket ung flicka när hon inleder en sexuell relation med en mycket äldre vuxen att skada sig själv, även om hon inte alltid förstår det själv just då.. En destruktiv livsstil som har sin grund i otrygga förhållanden till andra vuxna, bakgrund uppväxt etc. Att finna uppskattning och belöning från vuxenvärlden genom att vara sexuellt utmanande etc. att få höra hur sexig och skön hon är etc.

Men vem bryr sig om det så länge hon är ung våt och villig.....silly me....
Svar på tråden 100 000 per knull