• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • end of days
    IAmLovely skrev 2010-08-26 23:59:55 följande:
    Tror du på det själv?
    Du är så jävla nasty. Sitter här och försöker hitta ursäkter till att du knullat en minderårig. "Det var hon som ville det" "jag försökte stå emot"
    Lustigt att det är samma ursäkter som pedofiler använder. 
    Jag letar inga ursäkter, jag försöker förklara varför vissa lagen gör mer skada än nytta, det är en sak om det verkligen handlar om övergrepp och eller våldtäkt då är det bara bra att det finns en sådan lag som ger lite extra krut på bestraffningen
    När det däremot inte förekommer nått av det vad lagen ska straffa för så blir det bara en parodi.
    Och som det skrevs innan i tråden, det är ett hån mot kvinnor som verkligen blir våldtagna, samtidigt som man vattnar ur begreppet våldtäkt som innefattar ett vidrigt brott om det används för att splittra fullt normala förhållande.
  • end of days
    Alibi skrev 2010-08-26 23:57:07 följande:
    Han blir inte obefogat straffad. Man ska inte ha sex med utflippade tonåringar.
    Jag känner verkligen inte många som ens klarar av att tänka i så pass svartvita banor.
    Livet är inte svartvit.
    Byt ut ska mot eventuellt bör, så börjar vi komma nånstans, sedan så finns det undantag till det mesta.
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 00:06:13 följande:
    Jag letar inga ursäkter, jag försöker förklara varför vissa lagen gör mer skada än nytta, det är en sak om det verkligen handlar om övergrepp och eller våldtäkt då är det bara bra att det finns en sådan lag som ger lite extra krut på bestraffningen
    När det däremot inte förekommer nått av det vad lagen ska straffa för så blir det bara en parodi.
    Och som det skrevs innan i tråden, det är ett hån mot kvinnor som verkligen blir våldtagna, samtidigt som man vattnar ur begreppet våldtäkt som innefattar ett vidrigt brott om det används för att splittra fullt normala förhållande.
    Fullt normala förhållande? Med en 14åring och en vuxen man?
    Det är inte normalt nånstans. En 14åring har inte hjärnan till att konsekvenstänka. Oavsett hur utvecklad hennes kropp är.
    Tycker du själv att det känns bra att ha sex med ett barn?
  • lennartsdotter
    end of days skrev 2010-08-26 23:52:24 följande:
    Om man ska köra med slutgiltiga begrepp så kan man få det att låta så, när två individer går in i en relation med öppna ögon och tar hänsyn till varandra så blir det lite annorlunda
    Och vad innebär det att gå in i en relation med öppna ögon?
  • end of days
    IAmLovely skrev 2010-08-27 00:11:32 följande:
    Fullt normala förhållande? Med en 14åring och en vuxen man?
    Det är inte normalt nånstans. En 14åring har inte hjärnan till att konsekvenstänka. Oavsett hur utvecklad hennes kropp är.
    Tycker du själv att det känns bra att ha sex med ett barn?
    Ja, fullt normala förhållande mellan en tjej och en kille.
    Detta börjar bli irriterande, jag var inte ihop med några barn men ja, vi hade två mycket trevliga år ihop.
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 00:16:41 följande:
    Ja, fullt normala förhållande mellan en tjej och en kille.
    Detta börjar bli irriterande, jag var inte ihop med några barn men ja, vi hade två mycket trevliga år ihop.
    Hur gammal var hon då?
  • end of days
    IAmLovely skrev 2010-08-27 00:18:16 följande:
    Hur gammal var hon då?
    14 när vi blev ihop.
  • Alibi
    end of days skrev 2010-08-27 00:08:40 följande:
    Jag känner verkligen inte många som ens klarar av att tänka i så pass svartvita banor.
    Livet är inte svartvit.
    Byt ut ska mot eventuellt bör, så börjar vi komma nånstans, sedan så finns det undantag till det mesta.
    Livet är inte svart och vitt, men om man är vuxen själv så klarar man av att tänka längre än vad kuken är lång vilket innebär att man inte har sex med underåriga. Det finns INGET som kan rättfärdiga våldtäkt mot barn. Men det finns dessvärre gott om vuxna som inte har utvecklats mer i huvudet än vad en normal 15 åring har och anser att det vara försvarbart att ha sex med underåriga. Kräks
    Skit är det.
  • end of days
    Alibi skrev 2010-08-27 00:22:12 följande:
    Livet är inte svart och vitt, men om man är vuxen själv så klarar man av att tänka längre än vad kuken är lång vilket innebär att man inte har sex med underåriga. Det finns INGET som kan rättfärdiga våldtäkt mot barn. Men det finns dessvärre gott om vuxna som inte har utvecklats mer i huvudet än vad en normal 15 åring har och anser att det vara försvarbart att ha sex med underåriga. Kräks
    Nej livet är inte svartvit, om ingen våldtäkt har ägt rum så är det så, varför ska folk bli straffade för påhittade brott?
    Men jag håller med dig, INGET berättigar en våldtäkt punkt, dom som verkligen våldtar barn och då menar jag barn och inte tonåringar kan du skicka till mig, jag besparar staten några millioner på "vård" och förvaring.

det finns dessvärre fullt med spån som inte kan se längre än lagen räcker och anser att lagen dikterar hur andra ska leva sina liv. även lagar som gör mer skada än nytta
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 00:27:41 följande:
    Nej livet är inte svartvit, om ingen våldtäkt har ägt rum så är det så, varför ska folk bli straffade för påhittade brott?
    Men jag håller med dig, INGET berättigar en våldtäkt punkt, dom som verkligen våldtar barn och då menar jag barn och inte tonåringar kan du skicka till mig, jag besparar staten några millioner på "vård" och förvaring.

det finns dessvärre fullt med spån som inte kan se längre än lagen räcker och anser att lagen dikterar hur andra ska leva sina liv. även lagar som gör mer skada än nytta
    Du inser alltså inte själv vad du har gjort? Du har utnyttjat en underårig. Och till råga på allt så skyller du det på henne.
Svar på tråden 100 000 per knull