• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • end of days
    IAmLovely skrev 2010-08-27 00:31:18 följande:
    Du inser alltså inte själv vad du har gjort? Du har utnyttjat en underårig. Och till råga på allt så skyller du det på henne.
    *suck*
    Fel på båda punkter, vi blev kära i varandra och efter några om och men inledde vi ett två årig förhållande.
    Svarare än så är det inte.
    Men vist, hade nån paragrafryttare stått nära så skulle jag bli stämplat som nån våldtäktsman, så var inte fallet, mina arbetskamrater och bekanta hade lite mer vett i huvudet än att förstöra för oss.
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 00:38:20 följande:
    *suck*
    Fel på båda punkter, vi blev kära i varandra och efter några om och men inledde vi ett två årig förhållande.
    Svarare än så är det inte.
    Men vist, hade nån paragrafryttare stått nära så skulle jag bli stämplat som nån våldtäktsman, så var inte fallet, mina arbetskamrater och bekanta hade lite mer vett i huvudet än att förstöra för oss.
    Du menar att dina polare tyckte att det var okej att du knullade en 14åring?
  • end of days
    IAmLovely skrev 2010-08-27 00:40:28 följande:
    Du menar att dina polare tyckte att det var okej att du knullade en 14åring?
    Jag menar att våra respektive omgivningar var glada för vår skull i och med det verkligen lyste om oss, i alla fall dom första månader.
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 00:49:58 följande:
    Jag menar att våra respektive omgivningar var glada för vår skull i och med det verkligen lyste om oss, i alla fall dom första månader.
    Hennes föräldrar också?
  • end of days
    IAmLovely skrev 2010-08-27 00:55:07 följande:
    Hennes föräldrar också?
    Och nu är det sovdags, får se när jag orkar logga in här igen.
    Detta ska föreställa en trevlig familjesida, tyvärr så förstör all den här moralpaniken, intoleransen, ignoransen blandad med en lagom dos av fördomar ganska mycket.
  • IAmLovely

Kvittar hur du försöker försköna det i ditt sinne. Du begick ett brott när du inledde en sexuell relation med en minderårig.

• IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 01:05:11 följande:
    Detta ska föreställa en trevlig familjesida, tyvärr så förstör all den här moralpaniken, intoleransen, ignoransen blandad med en lagom dos av fördomar ganska mycket.
    Ja, fan vad dåligt av oss att inte tycka det är okej att vuxna män inleder förhållande med barn!
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-27 01:05:11 följande:
    Intressant att det blev så känsligt när vi snackade om "din flickväns" föräldrar.
    Dom blev inte så glada över ditt utnyttjande va?
  • Mealla

TS,

varfor skriver du aven i traden under "end of days"? Samma syntax i bada fall samt  kanslan att svenska inte ar ditt modersmal.  

For att aterga till sjalva fragestallningen i TS, sa javla svart ar det inte att lata bli en underarig flicka. Om man har nagra tvivel angaende alder sa later man bli! 

• enny signatur
    IAmLovely skrev 2010-08-27 00:31:18 följande:
    Du inser alltså inte själv vad du har gjort? Du har utnyttjat en underårig. Och till råga på allt så skyller du det på henne.
    Jag hoppar in här (ska dock packa ner och bege mig hem om någon min men svarar vidare sen). Jag var 14 när jag träffade min första pojkvän, han var 25. Visst begick han ett brott. Var det värre än det min 29åriga pojkvännen gjorde (samma sak, var med mig!) när jag var ett halvår äldre (och alltså var det inte längre olagligt)?
    För mig är det ingen skillnad på en 14 och en 15åring nej. När du talar om en 9åring däremot så har det blivit väsentlig skillnad.
Svar på tråden 100 000 per knull