• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • lennartsdotter
    end of days skrev 2010-08-26 18:10:07 följande:
    Det kanske räcker för dig men det fungerar mycket bättre när man tar hänsyn till sin partner i ett förhålande Flört
    När en av parterna är ett barn och den andra vuxen råder en ojämn maktbalans och det är inte barnet som styr.
  • Tjohalia
    end of days skrev 2010-08-26 22:26:19 följande:
    Dra nått gammalt över dig, du drar tråden oft nu.
    Blir du upprörd över att det fins pedofiler så starta en tråd om det, detta handlar inte om pedofiler eller hur dom berätigar sina handlingar.
    Jag citerade ett annat inlägg med citat från den sidan. Dessutom är jag rätt säker på att det är precis vad tråden handlar om, pedofilers sätt att berättiga sitt handlande på...
    JOLINE 050414 * ALEX 070309
  • Alibi
    end of days skrev 2010-08-26 23:24:58 följande:
    Hahaha, detta börjar bli för mycket, okey mensa medlemmar är inte dom smartaste. Om ni nu säger det så
    Men om jag får välja så väljer jag logiskt tänkande där man ser saker och ting för vad dom är framför moralisk svammel.
    Vad har logiskt tänkande i mönster, det vill säga att kunna se vad nästa bild ska vara, med att kunna tänka logiskt i andra saker (du vill säkert ha det till att dom är rationella)? Ser inte alls något samband där. Har du någonsin sett ett ett svenskt IQ test och vet vad det mäter? Jag är högst tveksam med tanke på ditt uttalande. Att ha en intelligens över 130 är inte särskilt speciellt även om du nu verkar vilja höja oss till skyarna. Etik och moral är högst relevant för den som är "smart".
    Skit är det.
  • IAmLovely
    lennartsdotter skrev 2010-08-26 23:36:49 följande:
    När en av parterna är ett barn och den andra vuxen råder en ojämn maktbalans och det är inte barnet som styr.
  • IAmLovely
    Hahaha, detta börjar bli för mycket, okey mensa medlemmar är inte dom smartaste. Om ni nu säger det så
    Men om jag får välja så väljer jag logiskt tänkande där man ser saker och ting för vad dom är framför moralisk svammel.
    Du menar där du ser en 14åring med bröst som en sexpartner?
  • lennartsdotter
    Hög IQ innebär inte hög EQ, ganska ofta har människor med mycket hög IQ bristande EQ och det är väl kanske just EQ som behövs i det här sammanhanget.
  • end of days
    lennartsdotter skrev 2010-08-26 23:36:49 följande:
    Om man ska köra med slutgiltiga begrepp så kan man få det att låta så, när två individer går in i en relation med öppna ögon och tar hänsyn till varandra så blir det lite annorlunda
    Tjohalia skrev 2010-08-26 23:42:00 följande:
    Jag citerade ett annat inlägg med citat från den sidan. Dessutom är jag rätt säker på att det är precis vad tråden handlar om, pedofilers sätt att berättiga sitt handlande på...
    Nej tråden handlar inte om pedofiler utan snarare en utflippad tonåring.
    och mannen som blir obefogat bestraffat för det.
  • Alibi
    end of days skrev 2010-08-26 23:52:24 följande:
    Han blir inte obefogat straffad. Man ska inte ha sex med utflippade tonåringar.
    Skit är det.
  • Tjohalia
    Alibi skrev 2010-08-26 23:57:07 följande:
    Han blir inte obefogat straffad. Man ska inte ha sex med utflippade tonåringar.
    exakt, då har man som vuxen brustit nånstans, småtjejer vet knappast vad dom gör alla gånger och det är alltid den vuxnes ansvar att se till att det inte går för långt, och gör det det, ja då bör han nog bli straffad så han kanske tänker sig för innan han gör om det...
    JOLINE 050414 * ALEX 070309
  • IAmLovely
    end of days skrev 2010-08-26 23:52:24 följande:
    Om man ska köra med slutgiltiga begrepp så kan man få det att låta så, när två individer går in i en relation med öppna ögon och tar hänsyn till varandra så blir det lite annorlund
    Tjohalia skrev 2010-08-26 23:42:00 följande:
    Tror du på det själv?
    Du är så jävla nasty. Sitter här och försöker hitta ursäkter till att du knullat en minderårig. "Det var hon som ville det" "jag försökte stå emot"
    Lustigt att det är samma ursäkter som pedofiler använder. 
Svar på tråden 100 000 per knull