• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • honkie
    Lingonflickan skrev 2010-08-27 19:52:09 följande:
    Honkie: Vad skulle du känna om din dotter på 14 år hade haft sex med en 48-årig man? Jag hade varit redo att kastrera den gubbsjuke typen med bordskniv.
    jag skulle fråga om han var bättre än mig...
  • 2timearound
    honkie skrev 2010-08-27 19:54:36 följande:
    Just nu är du nummer ett på min shitlist..........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • honkie
    blackpuma skrev 2010-08-27 19:54:01 följande:
    Brott? Jag ser inget brottsligt i sexuella förhålanden, det gjorde inte dom heller tills nån "ångrade" sig på morgonen och använde lagen som en basebollträ.

60 000 för en one night stand, det är fan ingen dålig taxa det där.
    när jag var ung så låg jag med en tjej som också ångrade sig morgonen därpå då det visade sig att jag inte alls var kär i henne, jag ville bara ligga. hon var snabb med att anklaga mig för våldtäkt, men jag hade turen att lagen aldrig blandades i. det blev mest en hel del viskningar i skolan. det var sjukt jobbigt och samma sak hände min dåvarande bästa kompis ett par veckor senare.
  • MysTic PrincesS
    honkie skrev 2010-08-27 19:46:59 följande:
    tror att du har missförstått ts hora-liknelse ganska så rejält.
    Jaså? Drömmer
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • blackpuma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-27 20:02:08 följande:
    Jaså? Drömmer
    Jag har aldrig påstått att det skulle vara planerat från början.
    I still med, "nu raggar jag upp denna mannen och utpressar han på pengar, fungerar det inte så tar jag han till domstol.
    Jag menar att svartvita lagar av det slaget GÖR tjejer till lyxhoror för oavsett vilket så är det mannens "fel" vad tjejen än gör.
    Det räcker som i länken att tjejen ångrar sig på morgonen och whips så behöver hon inte fråga pappa om veckopeng längre.

Tonåringar är inte naiva och sånt förekommer tyvär, på männens bekostnad.

Vad killen är i ditt exempell? En kåt tonåring.
  • Alibi
    blackpuma skrev 2010-08-27 18:56:08 följande:
    Sorry jag inte kunde svara tidigare, det var vist offlimits att styrka en poäng med länkar till lättkläda tjejer.
    Får se om jag orkar läsa ikapp.Så ännu en som drabbas av lagen, stämplad och dömd som våldtäcksman trots att inga reella brott förekom, Tragiskt..
    Nej han blev inte dömd för våldtäkt utan sexuellt uttnyttjande av barn.
    Skit är det.
  • Sennaboo
    enny signatur skrev 2010-08-27 15:11:54 följande:
    Varför är det ok när personen är 15 helt plötsligt? 
    Jag har inget intresse av 14åringar kanske jag behöver börja med att tillägga (tvärtom) men jag kan inte riktigt förstå varför en äldre och yngre inte skulle ha något gemensamt och någon orsak till kärlek. Gällande vad man har gemensamt så har jag träffat en hel del smarta 14åringar som diskuterar och vars åsikter verkar  klart mer grundade än många äldres. Vad är det som gör att man inte skulle kunna falla för någon äldre/yngre?

Varför någon äldre är intressant, svårt att svara på. Jag har alltid attrherats till äldre personer i större utsträkning än yngre. Det har hänt att jag varit intresserad av jämnåriga eller tillochmed yngre (men då är det något år yngre bara.) men i samtliga fall har det varit människor jag upplevt som smarta och världsvana. De som jag tror kan tillföra något i mitt liv.
    Där jag kom ifrån var det knappast värt att bli tillsammas med en jämnårig pojke, de var på... en annan nivå som man fint brukar säga. För många var det nog jätte bra, men jag ville ha ut andra saker och större disskussioner än jag kunde få av dem. TIlläggas bör dock att jag inte heller fick ut det av de jag istället valde att träffa.

Nu är jag inte längre 14 utan det har gått många år sedan dess, fortfarande är det större chans att jag blir  intresserad av någon som är äldre än mig än i samma ålder 
    Jag vet inte varför just 15 år är gränsen, så är det väl sagt.  När man blir äldre är en ålderskillnad på 15 år inte så farlig. Tex 42 år och 57 år. Man har pluggat färdigt, jobbat, skaffat livserfarenhet, egen ekonomi... Man är vuxna båda två. 14 och 29 år, då är skillanden stor och jag tror sällan att man har samma mål med ett förhållande, utan förhållandet bygger på faktorer från bägges bakgrunder, som kanske inte är så lyckliga.
  • Alibi
    honkie skrev 2010-08-27 19:54:36 följande:
    DIN SJUKA JÄVEL!! Har du sexuellt umgänge med din dotter? Dig vill jag kastrera med sked!
    Skit är det.
  • blackpuma
    Alibi skrev 2010-08-27 20:35:28 följande:
    Nej han blev inte dömd för våldtäkt utan sexuellt uttnyttjande av barn.
    Såg det i efterhand, hade för mig att den lagen var ersatt av just permanent våldtäkts rubricering.
    Vilket i sig gör det hela lite mildare men så har fortfarande tjejen fått 60 000 för one night stand
  • Fnället

Vad förvånad jag blir att det är män som motsätter sig lagen. Drömmer

Kan ni inte få kvinnor i er egen ålder? Är det därför ni vill knulla småflickor som inte vet bättre?

Svar på tråden 100 000 per knull