• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • blackpuma

Sorry jag inte kunde svara tidigare, det var vist offlimits att styrka en poäng med länkar till lättkläda tjejer.
    Får se om jag orkar läsa ikapp.

Ia80 skrev 2010-08-27 16:45:23 följande:
    www.ostran.se/nyheter/kalmar/ett_aars_faengel...
    Så ännu en som drabbas av lagen, stämplad och dömd som våldtäcksman trots att inga reella brott förekom, Tragiskt..
  • lennartsdotter
    blackpuma skrev 2010-08-27 18:56:08 följande:
    Sorry jag inte kunde svara tidigare, det var vist offlimits att styrka en poäng med länkar till lättkläda tjejer.
    Får se om jag orkar läsa ikapp.Så ännu en som drabbas av lagen, stämplad och dömd som våldtäcksman trots att inga reella brott förekom, Tragiskt..
    Så bara för att tjejen var attraherad av mannen har inget brott begåtts? Det går alldeles utmärkt att vara attraherad av någon, vilja hångla med någon utan att för den sakens skull vilja knulla med henne/honom.
  • Lingonflickan

Vari ligger det tragiska?? Han visste att hon var 14 år, han visste att han begick ett brott.

Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • honkie
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-27 14:41:47 följande:
    Vet inte om detta varit uppe i tråden.  2 scenarion:

En 14-årig tjej som har sex med en äldre man i 40-års åldern är beräknande och enbart ute efter pengar. Mannen är offret i det hela.

En 14-årig kille som har sex med en äldre kvinna i 40-års ålder blir utnyttjad. Kvinnan är en gärningsman i det hela.

En mindreårig tjej är en hora enligt ts. Vad är killen isf?
    tror att du har missförstått ts hora-liknelse ganska så rejält.
  • 2timearound

Det är inget konstigt att en fjortis finner en äldre man spännande. Det som då faller på mannens ansvar är att tala om för flickan att det inte är lämpligt och att hon bör söka en jämlike i sin egen ålder för att utforska sin sexualitet. Inte att mannen ska ta vad han vill ha och som han tycker att hon erbjuder. Mannen kan aldrig gömma sig bakom "det var hon som ville" eftersom det är hans skyldighet att tacka nej.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • honkie
    lennartsdotter skrev 2010-08-27 19:36:20 följande:
    Så bara för att tjejen var attraherad av mannen har inget brott begåtts? Det går alldeles utmärkt att vara attraherad av någon, vilja hångla med någon utan att för den sakens skull vilja knulla med henne/honom.
    men uppenbarligen så ville hon knulla. man är inte så jävla ung som 14-åring. jag var redo att spänna på alla mina lärare samtidigt redan när jag var 11... och utvecklas förresten inte tjejer snabbare än killar??? hmmmmm....
  • Lingonflickan

Honkie: Vad skulle du känna om din dotter på 14 år hade haft sex med en 48-årig man? Jag hade varit redo att kastrera den gubbsjuke typen med bordskniv.

Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • honkie
    Lingonflickan skrev 2010-08-27 19:37:18 följande:
    Vari ligger det tragiska?? Han visste att hon var 14 år, han visste att han begick ett brott.
    det mest tragiska är väl att han döms som våldtäktsman trots att hon helt uppenbart var med på noterna.
  • blackpuma
    Lingonflickan skrev 2010-08-27 19:37:18 följande:
    Brott? Jag ser inget brottsligt i sexuella förhålanden, det gjorde inte dom heller tills nån "ångrade" sig på morgonen och använde lagen som en basebollträ.

60 000 för en one night stand, det är fan ingen dålig taxa det där.
Svar på tråden 100 000 per knull